Gå til innhold

Tosmåimagen har to bittesmå utenformagen:)

tosmåutenformagen

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!!

Tenkte bare jeg ville fortelle at jeg har sneket stort i køen forran endel som sikkert vil føde nå.

Mandag 26.05.08 (uke 34+3) kl 20.19 og 20.39 kom to prinser til verden:) (guri sjokket ble stort når mamman og pappaen ventet først 2 jenter, deretter jente og gutt så til slutt kommer det to gutter, men de er friske å vi ville vel aldri ha byttet ut noen så herlige gutter!!! :) )

Niklas kom først med hodet riktig vei, veide 1477 g og var 41 cm lang, Fredrik valgte å ta beina først, veide 1835 og var 42 cm lang.

Guttene ligger på prematur og mor på barsel så det er et digert savn når du ser at alle andre får ha barna sine hos seg, men de har det best der de er nå.

Vannet gikk kl 04.50 så det ble en lang dag, men det glemmes fort!

Dere andre får ha kjempe lykke til:)

Tusen takk for all støtte inne på dette forumet, selv om jeg ikke har vært den som var aller mest aktiv så har jeg jammen fått mange råd å tips av dere søte snille jenter!!

Hilsen lykkelig mamma:)

PS: Epedural er forrøvrig min bestevenn, den er god å ha altså:)

Fortsetter under...

Gratulerer igjen:)

Håper alt går bra og det var kjekt å lese litt om hvordan alt gikk til.

Vi skreiv oss inn i dag, men det var kjempe travelt på føden i dag, så jeg fikk ikke sett etter deg.

Hører fra deg når du er litt mer ajour, og har tid og lyst.

Godt at alt gikk fint og at guttene blir godt passet på og har det bra.

Klem klem

Annonse

Takk takk alle sammen:)

Sol med 2: tja d kan du si, men nå ble d visst bare sånn.. hehe.. De har urinrøret litt langt nede, slik at det kunne se ut som en hoven klitoris med hovne kjønnslepper, ikke noe farlig, men de må opereres når de er 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...