Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg har stor nytte av å lese det som dere kommende desembermammaer skriver inne på denne siden. Jeg er 11+5 uker på vei, og føler meg litt mellom barken og veden på "trimesterklubbene". På 1 trimester er det jo mye snakk om ting som ikke er så aktuelle lengre, og på 2 trimester så har jo mange allerede stor mage- og jeg er jo ikke der enda.

Da er det godt å ha desemberklubben=) her er vi jo alle (pluss/minus) ca like langt på vei. Selvom jeg ikke alltid er like ivrig til å skrive innlegg selv, så har jeg i hvert fall god nytte av å lese om gleder, problemer osv som vi gravide er opptatt av.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137869259-desemberklubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mammamoms

Så koselig å lese, LIljee!

Jeg synes også det er fint å ha noen å dele erfaringer og opplevelser med. Jeg kjente også at jeg ble litt "lei" 1.trimester. Jeg har prøvd å bekymre meg så lite som mulig, noe som egentlig har fungert, og har vel til dels undret meg over alle de forskjellige tingene folk har lurt på. Men sånn er det jo. :)

På 1.trimester vil det jo hele tiden dukke opp noen som står på startstreken etter å ha oppdaget at de er gravide.

Flott å ha en gjeng her som følger hverandre bare med noen få ukers forskjell.

Gjest Mammamoms

Unnskyld, det var ikke meningen å være kritisk, som det kanskje kan se ut som i teksten min! Jeg har selvfølgelig også hadde mine urolige tanker, men jeg har fokusert på gleden av å være gravid!

Supert å ha et sted hvor man kan stille alle mulige spørsmål, noe jeg har benyttet meg av flere ganger!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...