Gå til innhold

erfaringer med imse vimse formsydd flanellsbleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant i dag en formsydd bleie på bleieboden.no som kosta bare 69,- per stykk (onesice). er dette ok bleie ller burde man heller invistere i de som koster i overkant av hundre og oppover??

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, prøvde å se om jeg fant de, men det eneste jeg fant var bleieinnlegg til den prisen. Og det er jo noe annet enn bleier.

Innleggene har jeg uansett veldig god erfaring med, men det er jo som innlegg på natten i tillegg til bleiene.

Skrevet

de har nokk fjerna den fra siden nå pga at de var utsolgt på bleieboden :-( men har vært i kontakt med meg og de kunne ordne mer om jeg ville ha, men var intrisert i og høre hva andre hadde av erfaringer :-P

Skrevet

Her gikk de fort ut igjen.. de ble veldig klumpete og stive da jeg prøvde de på min lille da 2 mnd gutt.

Da ville jeg heller tatt snappi au naturale som koster 89,- hos krusedull.net det er gode og rimelige formsydde bleier.

Skrevet

virker som en veldig grei bleie, men litt av kluet var at de var onesize ;-) men blir ikke og kjøpe disse enda uansett egentlig, for trenger ikke den første tiden :-) mulig jeg bare kjøper et parr stk for og prøve hvordan de er også kanskje kjøpe inn flere.. skal bestille noe når lønna kommer, så ser jeg åssn de er og kan kjøpe inn mere når ungen er kommet :-) (blir og kjøpe en startpakke med 24 bleier så jeg har i starten)

Skrevet

Jeg og kjøpte de fordi de var onesize og ville bruke de på begge ungene, men de ble hverfall altfor store til mitt knøtt, og snuppa ville ikke ha de på...

Har du meldt deg inn på tettinntil.no der har de brukt marked med mye fint.

Annonse

Skrevet

har meldt meg inn der ja :-) takk for at du deler erfaringer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...