Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 jeg hørte av ei som smurte seg inn med oliven olje. på magen, lår og i skrittet. og hu revnet ikke under fødselen eller fikk strekk merker. er mulig og prøve.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Begynte tidlig da eller?? Alle råd ang unngå revning taes imot med takk!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Smør deg inn med hvetekimolje der det er fare for strekkmerker, denne trenger lenger inn i huden enn f.eks.oliven olje pga mindre molekyler å er mye bedre enn noen aen olje. (men er ikke sikker på om den kan brukes i skrittet) Angående revning så har jeg hørt at jordnøttolje er veldig god på å forebygge dette, personlig er jeg alergisk mot jordnøtter så kan ikke teste ut dette selv.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har også hørt om bringebærkapsler... Skal tas ca en måned før termin...
To Be Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Har også fått råd om å smøre jordnøttolje på magen og brystene, og at man bør begynne å smøre seg tidlig. Noen som vet hvor man får kjøpt det? De hadde ikke på Body Shop...
Snart tobarnsmamma:D Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Jordnøttolje får du kjøpt på apoteket:) Brukte det sist svangerskap, fikk litt strekkmerker på magen alikevell, men helt lyse, så de vistes ikke når magen trakk seg sammen igjen:)
Nina_J Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har lest at det ikke er så mye med oljen man smører på, men massasjen man gir som gir utslaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå