Gå til innhold

Er 2000,- for mye????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en veldig fint brukt simobagvogn med simopose og simobag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2006 modell.. Vi ga 4500 for den.. Føler vi er blitt grundig lurt da ja.. For har fått flere hendvendelser om at den modellen vi selger er for dyrt..

Skrevet

jeg syns ikke 2000,- er for mye for en simo 06 modell, så lenge den er pent brukt...har selv en simo 06 modell, å kunne ikke solgt den for noe mindre ihvertfall...

Skrevet

Den ser nesten ikke brukt ut i det hele tatt, hun vi kjøpte den av brukte den lite pga bil og vi har brukt den i 4 mnd, nå har han blitt for lang :o)

Noen her som vil kjøpe den? :P

Skrevet

2000 bør dere minst ta. Prøv med 2500 først ;)

Skrevet

den har lagt ute til 2500 i en uke uten respons :(

Skrevet

Ha is i magen :) Vent en uke til,eller to, før du setter ned pris. Evt. Heng opplapper på matvarebutikker ol. om du ikke har gjort det.

Skrevet

Har ikke slått meg i det hele tatt å henge opp lapper :o) *finne frem skriveren under støvet og skrive ut nå ja* Hehe.. Vil bli kvitt den så fort så mulig, siden vi ikke har plass noen steder til å ha den stående.. Takker og neier :D

Skrevet

Solgte selv barnevogn for et par uker siden og opplevde akkurat det samme som deg. To uker uten respons. Frustrerende. Men så kikket jeg litt på de bildene jeg hadde lagt ut og skjønte hvorfor. Byttet bilder og vips så hadde jeg solgt vogna. Aner jo ikke hvordan dine bilder ser ut, men iallefall et tips.

Prisen har også mye å si. Ser at barnas hus selger nye Simo kombivogner for kr 4500. Så på en 2006 modell bør det iallefall være halv pris hvis det skal være intressant for folk å kjøpe brukt og ikke nytt. Tror faktisk jeg hadde satt kr 1900 i annonsen. Under kr 2000 virker liksom mye mindre når du ser tallet (etter min mening), men det er jo ikke det.

Lykke til med salget.

Skrevet

Jo under 2000 er mindre enn 2000!

Skrevet

Kommer kanskje en å ser på den i kveld :) om ikke salget går i boks da, så sitter jeg den til 1900 :) Takker så mye for tilbakemelding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...