RM79 Skrevet 28. mai 2008 #51 Skrevet 28. mai 2008 Hehe... Mysteriet med det levende lik var spennende ja!!! Tror jeg har den på vhs et sted.... Måtte ta opp hver episode!
Kirsebæra Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #52 Skrevet 28. mai 2008 ååååh, det lille huset på prærien! husker jeg gråt da Mary ble blind...og da Laura mistet babyen sin og da hun skyldte på legen. ..at det var hans feila t babyen døde fordi han kom så sent.... og hun derre EKLE jenta som var dattera til hun som eide butikken...hun var alltid så ekkel mot laura....
Scorpiogi Skrevet 28. mai 2008 #53 Skrevet 28. mai 2008 Jeg bare sier det: Love Boat!!! sukkkk ) Ellers var det: Mash A-Team 21 jump street husker jeg og Punky ) (jeg lignet veldig på henne som lita, sa alle. kledde meg ut som henne på karneval, hehe) Kommer sikkert på flere....... husker også Hugo, det programmet der du skulle rope "hopp, dukk osv.... også VTV, musikkprogram på tv2..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 28. mai 2008 #54 Skrevet 28. mai 2008 Ingen som husker/skjønner hva jeg prøvde å forklare lengre opp her?? hehe:)
Lykke X 4 Skrevet 28. mai 2008 #55 Skrevet 28. mai 2008 Falcon crest. Dynastiet. Majka. Twin Peaks. Angela. Lov og rett i LA. Miami Vice. Quincy (hehe). Batman. Nattseilere. Sledgehammer....og sikkert mange fler
Veronica Mars Skrevet 28. mai 2008 #56 Skrevet 28. mai 2008 Åh dette er den herligste tråden ever!!!! Som jeg savner veien til Avonlea!
Mamsen86 Skrevet 28. mai 2008 #58 Skrevet 28. mai 2008 Pacific Blue begynner igjen 9 juni by the way Husker Saved By The Bell, som gikk på Tv3..
Mamsen86 Skrevet 28. mai 2008 #60 Skrevet 28. mai 2008 Det er ikke sååå mange år siden jeg satt natt etter natt å fulgte med på TWIN PEAKS, jeg var vel 17 eller no..?! MEN FY FADER SOM JEG ELSKA DEN SERIEN!!! Husker alle mobba meg for det.. ;P Jeg skriver mye dagbok.. Har faktisk skrevet ting som "fader, det irriterer meg så jæææævlig - HVEM DREPTE LAURA?" osv.. Var heeeeeelt inn i den serien, gråt nesten da det var over..
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #61 Skrevet 28. mai 2008 Og så midt i smørøyet da! =) Are you afraid of the dark Stompa Pelle & Proffen Goosebumps Kalle Klovn Bobby på en eller annen barnekanal
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 28. mai 2008 #62 Skrevet 28. mai 2008 Husker denne jeg: http://www.youtube.com/watch?v=wvIqDPjbuSg
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #65 Skrevet 28. mai 2008 Knætta - den husker jeg! Sjekk denne linken da, dødsbra! http://www.youtube.com/watch?v=rkOt3mcUeb0&feature=related
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #66 Skrevet 28. mai 2008 Family matters (Steve urkel) Den med Michael J fox og hans familie.....en lys jente , en mørk og så fikk de vel en gutt til slutt... Anne fra bjørkely Hverdagsliv,den såg jeg på hver dag :0) 21 jump street Buster (dansk serie) Redda joppe død eller levande ...
Mor&barn Skrevet 28. mai 2008 #67 Skrevet 28. mai 2008 Passions Var tro fan tror det går enda i usa hehe Sunset Beach er et must Han som spilte Cole er forresten med i Ugly Betty om dagen
Mor&barn Skrevet 28. mai 2008 #70 Skrevet 28. mai 2008 HEEEEEEELT feil. MEnte PACIFIC blue såklart ;D
KajsaLuna Skrevet 28. mai 2008 #72 Skrevet 28. mai 2008 Forelska 87! Den var min favoritt. Serie som gikk i Blikkbox. Hverdagsliv husker jeg. Tok det opp på video hvis jeg ikke var hjemme. *rødmerødme* Og så Pelle Parafins Bøljeband Sannhetsserum Automatspøkelsene Alle påskeseriene da Malstrøm Rød snø Og så den skumle med Svend Nordin om et fiskevær et sted. Den var også grusom. Twin Peaks var jeg fan av. Drømte om Bob om natta - men måtte se ja! Og de 2 første sesongene av X-files. Hadde akkurat flytta på hybel i Oslo, og jeg tvang kjæresten min til å overnatte hos meg hver torsdag når det gikk, for jeg torde ikke å se det alene. ))) Minner - han nevnte det i bryllupstalen. Liiittt flaut.
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 28. mai 2008 #73 Skrevet 28. mai 2008 Sunset beach var en av mine favoritter også Så noen over her si at det var noen fra den serien som var med i Ugly Betty. Noen som vet hvem?
suza + 3 små Skrevet 28. mai 2008 #74 Skrevet 28. mai 2008 min favoritt var Beauty and the beast, det var en serie som gikk på TVN. Skikkelig romantisk. En moderne historie om skjønnheten og udyret. Å den var så fin. Noen som husker den.
Trebarnsmamma30 Skrevet 28. mai 2008 #75 Skrevet 28. mai 2008 Det var en svensk serie som gikk på tv2 engang, i halv 6 tida på hverdager tror jeg? Noen år siden nå. Husker ikke hva den heter, men likte den kjempegodt. Noen som vet hva den heter? Var et tvillingpar der som ikke ble kjent med hverandre før de var voksne, han het Daniel..husker ikke hva hun het. De hadde et forhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå