Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 er det noen som hvet hvor jeg kan finne video på nettet av ultralyd der mor røyker??? skulle gjerne sett det,trenger en "vekker",da jeg ikke klarer å forestille meg hvor jævlig det egentlig er for barnet.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Den videoen er bare bullshit uansett, så er ingen vits å se den.
PrincessElisabeth Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 filmen er ikke bullshit, du ser at babyen ligger med kraper, hvis det er bullshit så vet ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Du snakker meg om å ikke ville forholde seg til sannhet og fakta!! Herregud! Etter å ha prøvd å få barn i mange år er det provoserende å høre hvor lite respekt noen har for det lille livet i magen. Jeg har også vært en ihuga røyker, men det ville ALDRI falle meg inn å røyke med barn i magen, heller ikke når de kommer ut. Når en røyker kveler man fosteret. Det er lite gunstig i en tid hvor det skjer formidabel utvikling på så mange måter. Stakkars barn i magen med røykende mødre!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 fremdeles ingen som har svart på hvor vi kan finne det.
Riskorn Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg veit den ligger youtube, men har ikke tid til å leite den opp nå... ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Anonym: (vært ihuga røyker) regner med du er gravid og ikke røyker lenger.........???
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Tror nok ikke den er bullshit. Har sett dette tidligere også... På et helseprogram som gikk på TV for noen år siden. Skulle har trengt å sett den selv jeg, så jeg får et skikkelig spark i baken. Men har bestemt meg for at i morgen er det SLUTT! Så for bare advare venner og familie at det kommer til å gå ei gravid hormonell røyksugen kjerring løs. Så for dem låse meg inne hvis det blir for ille! Lykke til til alle som skal slutte å røyke!
prinsessenr2 Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Å slutte å røyke er den største gåva du kan gi ditt ufødte barn. Lykke til! (Frå ei som klarte det "umulige").
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 -Og et tips for de som sliter med å bli gravid; Stump røyken, den har stor påvirkning!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 Så flinke dere er......... selv sliter jeg sårt med de siste 3-4 røykene mine daglig ......Føler meg som dritt!!!
hanne_mor Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 da jeg sluttet å røyke var det i forbindelse med å ha bestemt seg for å beholde barnet jeg bar på. jeg sa til meg selv: er det viktigere for deg å ødelegge din egen kropp og helse,og den til det lille barnet i deg du kjempet om å få beholde, bare for å få stillet et ekstremt skadelig behov...eller er det viktigere å gi den best mulige starten i livet til barnet ditt uten nikotin? ville jeg fyrt opp en sigg i munnviken til spedbarnet mitt, eller matet moset tobakk i grøten hans for eksemel? for om jeg røyker når jeg ammer kommer jo skadelige stoffer direkte ut i melken han drikker, og han får det i seg uansett.... jeg knipset siste sneipen unna idet jeg fullførte siste setning, og har vært røykfri i to år..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 En slik video er jo kjempeviktig for røykende mødre å se!!!! At fostre kan få skader av at mor røyker, ja det er det vel ingen som tviler på??? For min del klarte jeg heldigvis å slutte da jeg så to streker som viste at jeg venter barn... Men jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere for hver dag uten røyk. Mange sier at "har man klart 9 måneder uten røyk, er det ingen problem å slutte helt", men jeg GLEDER meg til å kunne ta en røyk igjen, og da er jeg forhåpentligvis ikke gravid lenge;) Når jeg sliter på det verste med røykesugene, tenker jeg "ville jeg gitt et spedbarn en røyk"? Nei, selvfølgelig ikke, så hvorfor skal jeg servere mitt eget barn røyk i magen????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå