Gurine og gulla Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 -Mariell -Oda -Cornelia -Johanna -Amanda -Nathalie -Henriette
FuriLaks Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Liker ikke Mariell, men de andre er helt ålreite. Amanda og Johanna likte jeg best av dem.
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Johanna, Amanda og Oda er fine. Liker ikke de andre.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg liker Oda best av alle. Men i tillegg er Cornelia og Johanna kjempe fine navn. De andre likte jeg ikke desverre.
Dunkelranunkel Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Jeg liker kjempe godt: Cornelia Johanna og Oda Resten blir litt harry eller jålete for meg.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Mariell - Fineste skrevet med E på slutten, Marielle. Fint navn Oda - kort og helt ok Cornelia - Ikke pent Johanna - Sterkt og nydelig Amanda - Søtt og fint Nathalie - søtt Henriette - Helt ok 1. Johanna, Amanda & Nathalie 2. Mariell & Henriette 3. Oda og Cornelia - ville ikke valgt.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Held ein knapp på Oda, ellers er Johanna og Amanda greie navn:)
prebs Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tror jeg rangerer slik: 1.Oda - liker veldig godt 2.Henriette - veldig flott navn 3.Nathalie - liker godt 4.Johanna - fint, med E hadde det stått først 5.Amanda - kult 6.Cornelia - litt for pompøst for meg 7.Mariell- litt harry
mamma til gutta boys! Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Henriette og Nathalie er fine!! Oda er også ganske fint=)
Dronning Sånnja Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Cornelia er nydelig, eller hvorfor ikke Cordelia. Johanna er fint Amanda er fint Ikke de andre
Vrimle Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Henriette er fint! Cornelia er litt tøft synes jeg.
Cornelianelia Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Liker i grunn alle unntatt Nathalie. Det synes jeg er for rosa, jålete og dollete. Ikke min smak. Mariell - kanskje litt rosa det og, men jeg synes det har litt sjarm likevel. I grunn ganske fint. Oda - stødig og solid navn. Ei jente som heter Oda tenker jeg at er skoleflink og ikke noe tull med. Cornelia - tenker at Cornelia har ressurssterke foreldre. Cornelia er jenta i klassen som har fine klær, er skoleflink, pen og populær. Et navn jeg liker godt. Johanna - samme som Oda. Stødig og solid navn. Kjenner ei lita Johanna som kler navnet godt. Koselig navn. Amanda - tenker på filmprisen i Haugesund, men synes ikke det ødelegger navnet. Internasjonalt, men høres likevel veldig bra ut på norsk. Helt brukbart navn. Nathalie - som sagt - ikke min smak. Henriette - Koselig og sjarmerende navn. Litt morsomt. Men litt langt. Ville ikke brukt det hvis etternavnet er veldig langt.
HH72 Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 Liker bare Henriette, ingen av de andre. Men bra vi er forskjellige, så ikke alle får samme navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå