Gå til innhold

ingen problem å skille mellom fostervann og utflod?

Anbefalte innlegg

Fikk vite av jm i går at jeg er moden og at fødselen kan skje når som helst:) i tillegg kunne hun ta på hodet til babyen.. videre sa hun at om vannet skulle gå så måtte jeg til sykehuset med en gang grunnet infeksjonsfare! (-vil det si at slimproppen har gått?)

I dag har jeg hatt mye murringer og sammentrekninger.. i tillegg har det kommet væske i truseinnlegget i hele dag.. usikker på om det bare er utflod som er veldig vannaktig eller om det kan være utflod i tillegg til litt fostervann.. noe av det har litt gul/hvitfarge, mens noe bare er helt blankt som på en måte tørker bort.. kan dette være fostervann? babyen sitter jo så langt nede i bekkenet nå at jeg ikke regner med at det vil komme store mengder forstervann på en gang.. han sitter vel nesten som en propp?

Takker om noen gidder å svare:) har forresten termin på fredag!

Fortsetter under...

Var nettopp på do.. var komt noe helt blankt slim på dopapiret.. ikke så mye, men litt.. kanskje slimproppen ikke har gått allikevel da..

kanskje jeg kan ta en tlf til føden etterhvert å høre:) takker for svar jenter:):) murrer godt i ryggen nå...

Annonse

Oi, så spennende! Høres ut som det skjer noe med mange av oss ventende nå. Jeg kom akkurat hjem fra føden med 2cm åpning, og har blitt "strippet". Har masse murringer hele tiden nå. De trodde ikke det skulle gå lenge før de så meg igjen der. Skal se det blir mai-mammaer av oss alle sammen:) Lykke til!!!

spennende med deg også da:) ja håper virkelig vi blir mai-mammaer!! vil ikke over i juniklubben;) Jeg ble strippet i går, men jm sa ingenting om no åpning.. du har 2 cm åpning- ikke værst!!:)

jeg er så redd for at murringene skal gi seg.. det murrer en del, men har ikke tatt seg noe opp enda.. blir så skuffa om kroppen bare roper ulv ulv.. krysser fingrene for oss begge at noe skjer i løpet av natten;)

Lykke til du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...