Gå til innhold

Snart min tur!

Solemio + 2 i magen

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 38+3, og var derfor litt spent før kontroll på sykehuset i dag. Og konklusjonen ble at dersom fødselen ikke kommer i gang av seg selv innen den tid, blir det igangsetting mandag morgen. Nå nærmer det seg virkelig!

Innser at jeg har vært utrolig heldig som har klart å holde på de små så lenge, men må likevel innrømme at jeg begynner å bli litt lei og sliten nå - så det skal bli godt og få dem ut snart.

Gleder meg masse til å hilse på babyene "på ordentlig" og til å få igjen kroppen min... men det blir ikkert litt rart og vemodig også.

Fortsetter under...

Helt enig! :)

Jeg skal til vurdering imorgen, aner ikke hva jeg går til, men spennende er det!

Hadde 3 cm åpning for en uke siden og noe mer ved kontroll denne uken.

Er fornøyd med å ha klart å gå så lenge, er litt skeptisk til å bli satt igang, etter mange historier, men dog, jeg er veldig klar til å få treffe de små nå så det blir spennende dager nå:)

Må nyte de siste sparkene og legge på minne hvordan det var å ha to i magen! ;)

Masse lykke til med helgen og evt. mandagen!

Lykke til til deg også! Er også noe skeptisk til igangsetting - funket dårlig på meg sist, reagerte fint lite på modningstablettene, og det endte med KS. Og jeg har ikke antydning til modning eller åpning eller noe som helst pr i dag.

På den annen side sier de at igangsettig ofte virker raskere med to i magen, fordi presset på livmoren er større enn med bare en.

Ja ja, vi får vel bare vente og se hvordan det faktisk blir, og ikke spekulere for mye.

Sitter enda og småfreser litt over beskjeden jeg fikk i dag... som jeg skrev til "Lillegutt +..." - mitt ks som skulle settes ca 10 dager fra forrige fredag, altsp ca mandag 02.06 - ble satt til tirsdag 10.06. :(

Akkurat nå føles det litt lenge til! Får ta meg en prat med legen fredag - om jeg kroppen starter fødsel av seg selv (noe jeg tviler STERKT på) Ønsker ikke fremprovosere det da det fort kan bli litt pes...

Prøver se det positive i det - som f.eks permisjonen varer 8 dager lengre :)) Hadde jo vært koselig å være på sykehuset når du eller "lillegutt +.." er der. Spørs om de ikke forsøker "fordele" oss litt utover!

Krysser fingrene for at fødselen starter av seg selv for deg. Må legge til at jeg har to igangsatte fødsler bak meg med meget gode erfaringer.. :) Kjapt, effektivt og veldig raskt tilbake i racerform!

klem t d

Annonse

lykke til, LYKKE TIL ALLE DERE SOM SKAL BLI IGANGSATT NÅ DENNE UKA.

tenk så gøy om dere er sammen på barsel.

hvem kommer i mål først?

Håper dere får super gode fødsler.

Dere som skal til ahus, håper dere får like gode leger og jordmor som meg. fortell meg hvem dere hadde da når alt er overstått.

Håper dere kommer på barsel 12. der er det masse flinke folk. et par superdamer som virkelig tar vare på dere, håper dere får hjelp av et par av de som hadde ansvar for rommet jeg lå på. da blir dere godt tatt vare på.

lykke til:)

goood klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...