Gå til innhold

er så sliten å trøtt,flere enn meg som er det eller?

Anbefalte innlegg

er så trøtt,kan sove stående omentrent.

orker nesten ikke husarbeid,men må jo gjøre det,har ei jente på 3 så vi kan jo ikke leve i en svinesti,lage middag er et ork.for ikke snakke om sex,vi har ikke hatt det på en måned nå,skikkelig kjedelig,men jeg orker ikke, føler meg helt utslitt.

uff skikkelig klageinnlegg dette men lurer bare på om noen andre har det sånn?

Fortsetter under...

Jeg har hatt det på akkurat samme måte, men jeg kan trøste deg med at hos meg har det avtatt litt den siste uka, er 11+5. Før var jeg helt ferdig etter jobb. Eneste jeg tenkte på var å komme meg til sofaen og sove,. Kunne sove i 2-3 timer.

Nå sover jeg bare 1/2-1 time (!) men matlaging og husarbeid er fortsatt et ork, så venter på at det skal forsvinne litt.

jeg har ingen barn fra før så er letter å kunne slappe av uten å ha dårlig samvittighet. Heldigvis er samboer forståelsefull og tar i et tak!

Gjest Mammamoms

Hvor langt er du på vei?

Jeg var også ganske daff den første tiden, en fra jeg var ca 10 uker på vei, begynte det å snu, og energien kom mer tilbake. Det skal nok gå bedre etterhvert, men det er merkelig hvor slapp man kan være!

Det er førstemann som er på vei her, så dermed har jeg egentlig bare kunnet senke skuldrene en del. Senket kravet til husarbeid en del, og min stakkars mann har fått lite middag i det siste. Det også pga at jeg også har hatt og har elendig matlyst.

Gjest Mammamoms

Hehe, jeg klarte ikke å sitte oppe til etter klokka 11 på kvelden da jeg var så trøtt. La meg mellom 9 og 10. Jeg pleier egentlig å legge meg ved 10-tiden nå også, men nå sitter jeg og venter på mannen min. Vil så gjerne ta i mot ham i døra med et smil når han kommer hjem fra skolen...

Er akkurat ferdig med 12 uker og har det på akkurat samme måte. Har bly i kroppen og bly i hodet. Eller, det vil si, av og til har jeg helt greie dager (hvor jeg kanskje klarer å gjøre omtrent halvparten av det jeg normalt ville gjort), men hvis jeg overdriver da får jeg en to-tre dager etterpå hvor jeg omtrent ikke kommer opp fra sofaen, selv om jeg kjeder meg ihjel. Utrolig frustrerende! Håper veldig at det kommer seg litt snart, kvalmen har i allefall forsvunnet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...