Krusemynthe Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hei. Jeg har snart bursdag (i morgen, faktisk), og i mangel på andre ting å ønske meg har jeg lurt på om jeg skal be om noen timer på spa. Vet jeg får det av min kjære hvis jeg vil - for han har spurt før om jeg kunne tenke meg noe slikt. Men poenget er: Hvilke tilbud sitter man igjen med som høygravid? Er det mye man ikke burde gjøre? Det er et velrenomert spa - så jeg vet at de vet hva de driver med, men jeg lurer liksom på om jeg kommer til å bli avspist med bare litt her og der, og ikke noe relax-følelse. Det jeg trenger mest hadde vært massasje på ryggen i en eller annen form - men så sliter jeg jo litt med å få ligget på magen, kan du si (35 uker). Noen som har peiling??
playground princess Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Trodde noen spa hadde "gravid-menyer", men er ikke sikker... =) God morgen norge på tv2 hadde tidligere bli ny dag (med han femi mannen), der var det en gang med ei gravid dame. Var ganske gravid og var på spa, tror hun fikk massasje av hele kroppen. Ihvertfall magen, noe som visstnok var veldig behagelig. Ring spa-senteret og spør! Nå ble jeg misunnelig! =) ....og gratulerer med dagen på forskudd!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Tror det er mange SPA senter som har egne menyer for gravide!!! Nyt det og kos deg----
L&J Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Hei! jeg var på Holmsbu spa for et par måneder siden. Var vel 28 uker på vei omtrent. Jeg bestilte "barn i magen behandling". Anbefales! Fikk masasje og ble smurt inn med oljer. Ellers benyttet jeg meg også av spa anlegget hvor de hadde basseng og boblebad.
eple3 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Det er en del oljer som brukes i behandling man skal unngå som gravid - velrennomerte spa vet hvilke disse er og tilbyr som regel egne behandlinger for gravide, da det også er enkelte behandlingsmetoder som ikke skal benyttes på gravide. Det anbefales å unngå boblebad (dersom det skulle være aktuelt der du skal). Kos deg!
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 De fleste har "gravid pakker", har de nettside du kan gå inn å se kanskje? Har tenkt meg på spa i helgen jeg også, skal bli godt!! Både jm og lege har sagt at jeg ikke skal ta boblebad, samnt være veldig forsiktig i sauna og dampbad, pga opphetingen.. Om du har fått åpning skal man heller ikke i basseng. Gratulerer med dagen!!! Håper du får en fin dag og får kost deg på spa.
2 fine små Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Jajaja!! SPA hele livet - for pokker, hehe, gravid eller ikke, sier jeg. =o))) Fotstell, da mener jeg ordentlig behandling, med fukt, varmevoks, sliping av hud osv osv Skrubber beregnet paa gravide, altsaa hele kroppen. Med paafoelgende fuktbehandling/lotion etterpaa. Massasje av rygg, nakke og ben. Ansiktspleie. Hodebunnsmassasje, mmmmmmmmmmmmm......... Massasje av armer, albuer, hender, DET er godt det! Ansiktsmassasje (ja, det finnes) Manikyr/pedikyr. Blir mange timer dette, saa du er ikke hjemme foer helgen er jeg redd. Gratulerer med dagen da!
reenie Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 HEI! JEG VAR PÅ SPA FORRIGE UKE(UKE 39) OG TOK EN BAHANDLING KALT "GOD MAGEFØLELSE". DER BLE JEG SKRUBBET FRA TOPP TIL TÅ,OG FIKK FUKTIGHETS MASKE PÅ HELE KROPPEN! DET VAR DEILIG,MEN GREIDE DESVERRE IKKE NYTE HELT 100%,SIDEN DET IKKE ER SÅ LETT Å LIGGE PÅ ET HARDT VANN BORD MED STOR MAGE!!!MÅTTE I KORTE PERIODER LIGGE PÅ RYGG OGSÅ,IKKE OPTIMALT! MEN SOM SAGT,DEILIG Å BLI LITT DULLET MED,OG HUDEN BLE BARE FANTASTISK REN OG MYK ETTERPÅ! DET ENESTE DU MÅ PASSE PÅ ER Å IKKE FÅ FOTMASSASJE,DA DETTE KAN TRIGGE PUNKTER UNDER BEINET,SOM KAN SETTE I GANG FØDSEL! MEN MASSASJE ELLERS PÅ KROPPEN ER JO HELT FANTASTISK!JEG FIKK RYGGMASSASJE SITTENDE,DEILIG KOS DEG MASSE PÅ BURSDAGEN!!
Hikken Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 På holmen har de "snart mamma"-behandling, de har som regel noe lignende på alle spa jeg har vært innom:-)
Krusemynthe Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. mai 2008 He, he:o) Money no issue!! Betaler jo ikke selv!!!! Da tar jeg en lang-weekend, jeg!!!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer med dagen dag da!!!! Håper du får en strålede dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå