akicha Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Sødprøve to var nedslående. Større mengde men betraktelig færre med god bevegelighet... Vi prøver videre vi, det er jo en teoretisk mulighet for at vi kan klare dette på egenhånd, men jeg forbereder meg på å måtte få hjelp... :-( Så, legen som kjæresten min har gått til har fortalt om en form for hjelp som er mindre omfattende enn prøverør og som var mye billigere... Men han husker selvfølgelig ikke noe mer info om dette... :-S Derfor håpet jeg at noen av dere her inne har en anelse om hva dette kan være.. Jeg lurer også på hvordan min utredning eventuelt blir, nå som vi egentlig har funnet "feilen"... Hvor lang tid kan det ta før vi får hjelp til befruktning? Huff, har så mange spørsmål... Skulle ønske jeg visste mer om dette..
Ann-ch. Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hei. Hvet ikke helt hva legen sikter til men det er mulig det er AIH,artificial insemination husband, han mener. Det er mye billigere og er mindre omfattende enn prøverør. Det hadde jo kanskje vært greit at legen henviste dere videre til behandling da det er litt ventetid. Når det gjelder utredning på deg er det veldig forskjellig fra lege til lege.Blodprøver må taes og UL. Kanskje også Laparoskopi. Hvis du går inn på onskebarn.no så finner du endel info om prøverør,eller du kan gå inn på hjemmesidene til de forskjellige sykehus som tilbyr ass.befruktning. Håper det ordner seg. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå