Gå til innhold

Siste kvelden med to i magen???

Ventet på nr 2 og 3

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg her og tenker... i kveld kan være siste kvelden hjemme med to i magen. :) Skal inn til vurdering nr 2 på sykehuset i morgen. Blir spennende å se om kroppen er redo for å føde vanlig eller bli startet, eller om det kanskje blir ks allikevel.... :( Forbereder meg i hvert fall på å ikke komme hjem igjen i morgen så nå skal bagen sjekkes en siste gang og jeg skal forsøke å få meg en god natts søvn. Oppdaterer dere gjennom noen annen hvis ting skjer og selv neste gang jeg sitter ved pc'n.

Så snart sitter jeg forhåpentligvis med mine gutter i armene. :) :) Litt rart og uvirkelig hele greia, hi, hi... :)

Fortsetter under...

Her sitter jeg i samme situasjon..... Var til kontroll i dag, fant at ting så klart ut og at det var litt åpning. Skal inn i morgen tidlig med avtale om igangsetting.

Så ser også for meg at dette er siste kvelden med de to i magen. Kanskje vi har hvert vårt par med gutter i armene i morgen??

Ønsker deg masse lykke til så får vi vel oppdateringer på hverandre etterhvert :-))

Åhh... så spennende! Du må holde oss oppdatert! Du må prøve nyte stunden også litt - kanskje du som meg har bestemt at dette er siste svangerskap og det er siste gang vi har barn sparkende inni magene våre? Det er nesten litt rart å tenke på synest jeg.. Vil det føles tomt etter så lang tid med fullt liv?

De fleste ting vil vi nok ikke savne (halsbrann/vanskelig å sove/puste/spise/gå/bevege meg++) - men følelsen av liv som vokser inni magen vår, forventning og spenning på hvem som kommer ut.. Ja, det er mange ting som kanskje er siste gang hvertfall jeg får oppleve!

Håper uansett for at du får et svar i morgen, et tidspunkt for når du får møte dine små :)

Jeg fikk en dato i dag jeg ikke var helt fornøyd med... forespeilet ks om ca 10 dager fra forrige fredag - det blir 18... lange ekstra 8 dager det! Får se hva jeg kan grine med til på fredag :-))

klem

Annonse

Annonse

Tusen takk for lykkønskningene jenter!

Føles godt at dere som har født syns det er bedre å ha dem utenfor magen enn i - for akurrat nå føles det som jeg ikke helt vil gi slipp på den store magen min...

Litengutt + 2 spirer: Du må ha stort, stort lykke til imorgen du og. Tror nok du får dine før meg, men jeg skal gjøre det jeg kan for å komme først ;)

Solemio: Du må også ha masse lykke til på mandag. Tenk at vi gått så her lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...