Gå til innhold

hva er deres erfaring med ringerike sykehus? flere som skal føde der?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg skal også føde der!:) Fødte i Volda sist, så har ingen erfaring med jormødrene på ringerike. Eneste gangene jeg har vært der er i forbindelse med diverse blødninger (innvendig ul) og utskrapning og da har gynekologene hvertfall vært veldig hyggelige...:) Denne gangen er planen at svangerskapet skal vare helt til 25.januar!, så jeg håper å få hilst på jordmødrene:)

Hei!!

Jeg har født to skjønne jenter på Ringerike. En vanlig fødsel og et keisersnitt. Har bare positive erfaringer med jordmødre og andre ansatt der. Jeg ble sett og hørt hele tiden og følte meg veldig godt tatt vare på. Var veldig redd etter keisersnittet den første natten husker jeg og da kom en barnepleier og jordmor inn på rommet og holdt meg i håndet og snakket meg gjennom de vonde følelsene som oppstod. Nå venter jeg nr 3 og har termin 29.januar. Skal selvsagt føde på Ringerike denne gangen også.

det er bra. var selv bare 18 år når jeg fødte der. syntes kansje jeg ble behandlet litt annerledes av hvertfall ei inne der, og det var trist. håper på at alle er koselige denne gangen. ellers er sykehuser veldig koselig!!:)

Fødte der for et år siden. Er veldig fornøyd! Kjempekjekt at det er bad på hvert rom, og at der er stelleplass til babyen inne på rommet. Alle de ansatte var veldig koselige og hjelpsomme, utenom en av jordmødrene..... Hvis jeg får henne som jordmor under min fødsel, kommer jeg til å be om å få bytte.... det skal være full mulighet til det, dersom det er flere jordmødre på vakt! Det er viktig at kjemien stemmer mellom jordmor og fødende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...