Gå til innhold

Kan man abortere uten man vet det??

Katarina, mamma til gullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå endelig greid å bli gravid etter mange års prøving.

Hadde ett misslykket prøverørs forsøk i februar og ble jammen gravid helt uten hjelp 1 mnd etter. Mirakel.!!!

Jeg var på tidl UL da jeg var 6 uker og så et lite hjerte slå.

Nå er jeg 9 uker og formen er så som så, går veldig opp og ned. Men er den del kvalmen om morgenen og ettermidaggen.

Men når jeg ikke er dårlig og kvalmen så begynner jeg å lure på om at jeg bare har innbilt meg alt dette???

Men så kommer jeg på at jeg har jo vært på UL...

Så her kommer spm, kan jeg plutselig abortere uten jeg merker det???

Sikkert et dumt spm. men jeg er så redd for at når jeg kommer til legen så sier plutselig legen at du er ikke gravid,.,...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og kjøp en graviditetstest, se krysset og sett det opp synlig på badet så du ser det hver dag!!!!!!! Klart du ikke har abortert :-) Da blør man ganske mye og har oftest ganske vondt.. Jeg venter nummer tre jeg men måtte ta en test etter to tre måneder jeg, bare for å forsikre meg selv at jeg ikke drømte :-) Vi gravide blir liit hormonelt "rare" vettu så det er godkjent å være litt sprø...

Lykke til!

Skrevet

Hei bønnepågang

Tusen takk for svar.. Jeg skal jammen kjøpe meg en test og ha på badet.. Godt at det er godkjent å være litt sprø hehe for jeg føler meg ganske sprø innimellom.. :)

Nå slapper jeg mere av.. takk skal du ha!! :)

Ønsker deg ogs¨lykke til med nr 3 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...