Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 ett ble befruktet, men døde i løpet av natten. Ikke ruger denne gangen heller. Trist, men man må røyse seg å gå videre.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Stor trøsteklem.. Ta vare på hverandre !
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Uff... Ja det er ikke med måte heller noen ganger:-( Håper du kommer deg fort over kneika, og at det går bedre neste gang! Klem
AniBer Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Sender en trøsteklem din vei!! Bedre lykke neste gang!!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Nei, usj! Det var ikke gode nyheter, får håper du finner ork til en ny runde da! Krever litt å trekke seg opp igjen etter slike tilbakemeldinger, men du fremstår på meg som en sterk person i det jeg har sett av ditt nick her inne! Lykke til videre ihvertfall!
Lykkelig mor til tre Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Ånei. så forferdelig.. Skjønner godt du er lei deg. Livet er ikk eenkelt bestandig. Håper du/dere kommer dere gjennom dette og videre. Trøsteklemmer fra
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2008 Takk for gode ord damer. Dette var vårt 6 forsøk, andre gangen vi ikke har fått innsett egg. Egentlig var jeg litt forberedt. Har kjent leppa bevre litt av og til og det flommer litt i øynene. Men jeg har da min sønn, heldigvis. er evig taknemmelig for han. Han kom forresten på 3 forsøk. I morgen skal jeg melde meg til 7 forsøk, kanskje jeg blir å slå Jennys rekord. Ha h ah a ha , neida. Jeg anser det som viktig å ha noe positivt å se fram mot, da er det enklere å legge det vonde bak seg. Men det forundrer meg hva vi overlever bare vi må. God natt, damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå