Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom akkurat på vi snakket om personnummer til babyene våre på treff hos Maria.. Da jeg kom hjem den ettermiddagen lå det jammen meg et brev med alle opplysninger i posten.. så nå er jenta mi "i systemet" :) Har dere andre fått eller?

Annonse

Hei hei.

Har ikke vært så aktiv her inne, (var med en gang på myrens), men nå som lille gutten min har kommet, så hadde det jo vært koselig å være med å treffe andre mai-mammaer.

Hva er opplegget den 12.? Når, hvor og hva skal jeg ta med?

Heihei!! takker så mye for koselig treff sist jenter :) Dog har jeg fått en slik "fin" brystbetennelse som gjør at jeg må pumpe meg hele tiden. Men regner med å bli frisk som en frisk fisk i løpet av uka og at jeg blir med til det koselige huset i skogen (hvis vi ser bort fra myggen da Cath! hehe - jeg tar med myggnetting og spray)

Ååå.. treff, har ikke følgt med på det jeg, ser dere allerede har møttes en gang :P

Jeg skal til akupunktur tirsdag og torsdag, men skal se om jeg ikke kan få byttet torsdag til fredag - tror ikke jeg tør to "happenings" på samme dag..

Klem fra Lene & Ibrahim

Ps. Byttet nick fra genc_kadin_83 til ... ----> :

Annonse

Tusen takk for hyggelig treff sist. Nå har endelig jeg også fått en baby å ta med (fikk 1. juni), men det er nok dessverre litt tidlig for bekkenet mitt å dra på så store ekspidisjoner allerede nå. Er litt skral til beins etter fødselen.

Håper å komme sterkere tilbake seinere.

Kos dere masse i morgen! :-)

Beklager at jeg har vært fraverende de siste dagene, da treffet er hos meg. Men her har dagene og timene flydd, Vært på lagevakt, sykehus noe som forøvrig tar 12t i våre dager og div andre ting som har tatt total fokus og spist all tid.

Håper alle har fåt den infon de skal på post eller mobil. Har svart de som har sendt meg post, og så tilfeldigvis Ronja sitt innlegg og fått svart der. Så, da håper jeg dere finner frem i morgen:)

Ekki vanskelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...