Gå til innhold

Har dere begynt å handle??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi avventer UL 5. juni. Får vi jente igjen blir det ikke så mye handling på oss, men får vi gutt må vi nok handle inn MASSE. Har 5 esker med klær fra str 50- 92 - det meste er i rosa eller noe med rosa! Så jeg håper på jente igjen ;)

Jeg tenkte jeg skulle vente med den store kleshandelen til jeg har vært på UL,men jeg gleder meg til å ta frem alle kartongene med klær jeg har spart etter gutten min,og se om det er noe nøytrale klær der som bare venter på å bli brukt igjen =)

Ellers har jeg jo alt,men fikk et barnesete av en venninne,men tenker på å kjøpe et med base,det er jo så praktisk..hehe..!!

Mamma insisterte på å kjøpe ny vogn til meg,så det er kjekt å få noe nytt også da,denne er dessuten mindre og lettere enn den jeg hadde sist =)

Jeg er førstegangs og har ikke kjøpt noe enda. Skal på ultralyd om en uke, tenkte å vente med handlingen til etter den.

Har fått en nesten ny sprinkelseng med alt nødvendig tilbehør, og en hel eske med nydelig strikket barnetøy :) Ellers må jeg handle inn det meste. Lurer på om jeg skal kjøpe helt ny vogn, eller kjøpe en som er pent/ lite brukt. Det er jo så mange fine nye vogner i butikkene.

Gleder meg veldig til å få hande inn babytøy! Det blir nok mest i nøytrale farger, for vi vil ikke vite kjønnet på gullet vårt før fødselen.

Annonse

Jeg er førstegangs og har kjøpt masse! Er 17 uker på vei og har allerede vogn, sengetøy, stellemadrasser, stelleveske, vognpose, flere bodyer og to forskjellige bæresjal.

Når feriepengene kommer og andre ultrayd er unnagjort, skal vi kjøpe stellebord, seng, bilsete og andre småting man trenger. Da slipper vi å ha så store utlegg rett før fødselen. Synes det er greit å spre det litt ettersom det er vår første og vi mangler det meste.

Jeg vet ikke kjønn ennå, men vi har gutt fra før.

Jeg har ikke handlet noe ennå, for vi har jo både seng og alt mulig!!

Det meste er i nøytrale farger som passer til begge.

Blir vel handlet litt jenteklær visst magefølelsen min slår til! :)

Har ikkje begynt å handle enno nei. Syns det er litt for tidleg. Og eg vil og vente til etter UL. Blir det jente, så har eg jo eit lager fullt av klede. Har det meste frå før av unnatatt av bagvogn (blir vel ei Simo duo.)

Og kjøper eg ny, så veit eg kven som skal overta den etter meg ja... Håper jo at det etter kvart vil gå i boks med bror og svigerrinna som prøver.

Begynte å handle seint da eg gjekk med nr 1. Klarte liksom ikkje å handle så mykje inn da. Begynte å strikke litt da... Men, måtte snart gi meg pga hovne hender....

Tenkte eg skulle strikke eit nøytralt hentesett denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...