-ak- Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 kjøpte dbs vogna i går og var ute på tur nå i dag. var ganske dumt egentlig, for jeg ville ha fotstøtta oppe, men med en gang jeg begynte og gå så falt den ned. er det rett og slett en dårlig løsning de har kommet med, eller har noen denne vogna og som det funker bra på?
Ferdig ;-) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jøss, trodde det bare var til meg jeg. Har nettopp kjøpt denne trilla også. Og i bruksanvisningen står det bare at man kan regulere den opp og ned ved å dytte. Men det funker absolutt ikke. Hmmmm. Kan vi klage da mon tro ???? Har du funnet noe mer ut av det siden du skrev -ak- ?
-ak- Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 heihei... ja jeg har vært og klagd og fikk ny vogn... de i butikken ringte inn til forhandleren og fortalte om saken og da sa de at de hadde fått mange klager om dette. men prøvde liksom og forklare med at vogna skulle være slik, og at vis det satt en litt større unge i vogna med tygre føtter så ville den ikke falle ned. men da burde de jo heller ikke reklamere med at den er fra 6 mnd alder. mi er altså bare 7 mnd og da ble det bare hælene som rakk dit. men de i butikken syntes også dette var en tynn forklaring så jeg fikk ny. de skulle foresten følge opp saken for de mente at dette måtte gjøres noe med, for grunnen til at fotbrette detter ned er rett og slett for at de ikke har laget sporene dype nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå