Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Byttet i går over på nutramigen, etter å ha testet ut alle vanlige merkene mme på markedet. Har brukt NAN HA1, og det er det litleknotten har reagert minst på (men allikevel veldig urolig). Kjøpte derfor en boks nutramigen for å prøve ut denne. Han drakk den med en gang, (jeg syntes nå ikke at den smakte så forferdelig selv, heller) 2 flasker i går og 2 i dag, men nå har han skreket i 3 timer (skikkelig kolikk-skriking, slik vi hadde det de første 2 månedene) Kan det være en reaksjon på melka, eller har han bare hard mage/luft i en overgangsperiode? Han er 3 måneder.
lÅktiHaUDe Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hva annet fikk han da?? Siden han fikk 2 flasker mener jeg. Jenta vår brukte 4 uker før hun ble bedre. Så jeg tror nok du må smøre deg med tålmodighet. Hun reagerte på nutramigen også men det er veldig uvanlig. Tror nok det blir bedre. Andre jenta vår brukte ca en uke før hun ble bedre og hun tålte nutramigen så det er forskjellig. Får du den på blå resept? Hvis ikke må du samle på kvitteringer og dra til en barnelege om den virker da Så får du igjen det du har lagt ut når du har blåresepten i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå