Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

he på dere, nå kan dere bare komme dere inn her slik at vi kan følge hverandre. jeg tipper på at jeg ikke er så ofte her inne, men kjenner jeg meg rett så blir jeg vel det alikevel.

jeg fikk mitt gull egg inn onsdag - i dag.;)) happy

YOU ROCK GIRLS!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo hallo!!

Gratulerer som ruger micro!!!!

Da har jeg fått satt inn 2 egg i dag og har nå 3 på frys!! Det var en lettelse å få noen på frys, da behøver jeg ikke noe nytt uttak hvis det ikke går denne gangen.

Det skal selvfølgelig gå bra denne gangen!!! Om ikke begge eggene fester seg så skal ihvertfall det ene gjøre det!!!

Lykke til dere andre jenter også!!!

Onsdagsklem

Skrevet

wow så heldig du var da. ingen frys her desverre,men utrolig glad for at det ble ett egg. hva er problemet dere fra før, hos oss er det min mann som er skylden stakkar. dårlig kvalitet. jeg har slappet av og ligge i solen en liten stund i dag, men nå skal jeg ligge på sofaen og se på tv. er jo så masse spennende på tvnorge på onsdager.

kos deg masse med dine to små.

Skrevet

Heihei, her er jeg også!:-)

Gratulerer som rugere, jenter! Selv fikk jeg satt tilbake 2 egg i dag!:-)

Dette er mitt aller siste forsøk, så det var rart å i tillegg få 9 på frys... For de kommer jeg nok ikke til å bruke.. Er lei av denne karusellen, og går det ikke nå, blir det adopsjon!:-)

Sliter med tynn slimhinne, men denne gangen var den ikke sååå ille. Hva lå deres på ved UL eller innsetting? Min var på 7.5 på fredag, altså 5 dager før innsetting!:-) Jippi, det har aldri skjedd før, den har vært mellom 5-6:-)

Nå å vi bare krysse fingrene for at vi skal lage babyboom her inne om 14 dager!

Skrevet

By the way, noen av dere som holder til på St. Olav?! Kanskje jeg snakket med dere i dag, hihhihi:-)

Skrevet

Hei

Jeg skal til finland i morgen og sette inn to egg. (fryse forsøk) Ringte dem i dag og begge hadde overlevd opptiningen. Var så lettet når jeg fikk høre det. Innsett i morgen kl 13.40 om alt går etter planen.

Godt vi er flere.

Jeg hadde 8mm slimhinne dag 18.

Skrevet

Spennende Magstar!:-) Fint mål på slimhinnen din iallefall, håper du lykkes!:-)

Skrevet

micro: Vi har problem begge to; jeg - eggledere, han - dårlig kvalitet og kvantitet.

FLINKE FLINKEKJERRINGA: gratulerer som ruger!! Er jo flott med 9 på frys da, i tilfelle du skulle ombestemme deg. Forstår at du kanskje synes at nok er nok! Hadde ikke jeg fått de på frys vet jeg faktisk ikke om jeg hadde orket flere uttak... Måtte nok tatt en goood pause fra alt styret..

magstar: Masse lykke til med innsettingen i morgen!! Må spørre jeg; Finland? Noen spesiell grunn?

I dag har jeg vært VELDIG vindfull og oppblåst!!

Jeg har ikke fått noen beskjed på slimhinnen, det er kanskje ikke noe galt med den da!

Ventetiden fram til testdag pleier å være uutholdelig lang!!

Skrevet

jeg har heller ikke målt noe slimhinne her, så hvor vanlig er det egentlig. jeg er fortsatt oppblåst, men ikke fullt så vondt som i går. men har blitt litt verre nå på kvelden. i morgen skal jeg en tur på stranda og slappe av, gleder meg masse til det. ligge ligge ligge. i helgen skal jeg på hytta i Holmestrand. så er jeg sykmeldt hele neste uke. deilig

hvorfor er det så forskjellig med dager når det gjelder blodprøva. jeg skal inn å tå blodprøve den 9 juni. det vil si på rugedag 11.

Skrevet

Heldig du er som er sykmeldt så lenge!! Jeg må tilbake på jobb i morgen jeg, selv om jeg godt kunne tenkt meg å vært hjemme... :(

I Porsgrunn tar vi ikke blodprøve, vi tar en hjemmetest først.. Er den positiv må vi ta blodprøve...

Nå skal jeg krype til køys... Må tidlig opp i morgen og det er en stund siden sist jeg måtte opp så tidlig, ei uke faktisk!! Kan hende jeg krangler litt med meg selv i morgen tidlig... ;)

Ha en fantastisk dag på stranda i morgen da!!

Onsdagsklem

Skrevet

De måler vel bare slimhinner ved fryseforsøk. ?

Jeg er singel og det finnes dessverre ikke tilbud for meg i norge. Håper min donor klare få meg på tjukka: )

Skrevet

Magstar: OK, jeg leste ikke på profilen din først... Tøff du er a!!

Jeg ble sendt hjem fra jobben i dag etter 2 timer, har så mye luft i magen at det er skikkelig vondt!! Fikk beskjed om å holde meg hjemme i morgen også!! Snille sjefen min!!!

Skrevet

Hei alle sammen:) Blir ruger imorgen:) Gleder meg:)

Hadde 5 egg som var befruktet:)

Noen her so hører til på haukeland? Får vi bare sette inn 1 egg?

Kunne tenkt meg å satt inn 2, men de var blitt så strenge på det? Noen som vet?

Stooor klem;)

Skrevet

Hei jenter..

Henger meg på her..:-)

Fikk satt inn to egg i dag,og fikk 4 på frys!!!! :-)))

Var veldig bra kvalitet på egga,så da får vi bare håpe på det beste!!

Skal teste 11 juni..

Men reiser nå til Tyrkia på lørdag..jippi..:-))

Skrevet

Hei alle sammen, da er jeg og ruger,

1 inn, 8 (!) på frys, kjennes veldig trygt å få så mange på frys denne gangen, for nedreguleringa var pyton... Så om det ikke klaffer på første forsøk, har vi litt å gå på =)

Skrevet

Gratulerer alle nyankomne rugere!! ;)

Blir en veldig spennende tid fremover for oss alle!!

Ha en fin helg alle sammen!!! Må solen skinne i hele helgen!! :)

En tidlig fredagsklem

Skrevet

Henger meg på her jeg også...

Fikk tint og satt inn fryseegg i går. Rimelig sjokka, men er nå ruger. Testdag 11. juni - rundt vår ICSI gutts 1-års dag!

Lykke til alle dere andre og ha en fin helg;)

Skrevet

"Ny" ruger i uke 22 gjengen:

Vi prøver å få et søsken til snuppa vår på 4 år, som er ei IVF-jente fra Porsgrunn klinikken. Ruger nå på 1 egg.

Hadde ei misslykket forsøk i januar der ingen av de 10 eggene vi fikk ut ble befruktet. Det ble derfor gjennomført ICSI denne gangen og 5 av 8 egg ble befruktet!!!!!!!!! Kjempe fornøyd.

Ikke bare det men vi fik også 4 på frys.....og det har aldri skjedd oss før!!!!!!!! Jeg er 39 år og har vært igjennom 6 forsøk med masse egg....så dette lover bra. Jeg tror jeg bare blir bedre og bedre til eldre jeg blir jeg (he-he).

Spennende er det i alle fall, så lykke til alle rugere i uke 22

klem

Skrevet

smertene i mange min er ikke borte. (stølhet og oppblåshet) er verst om morgene for da er det vondt å flytte på seg. håper det går over snart. har blitt litt bedre, men!! jeg merker at hvis jeg går mye så får jeg mer vondt så jeg tar det litt med ro. I dag skal jeg inn til oslo for å se på master utstillingen til ei venninne av meg og etter det så drar jeg til Holmestrand. skal slikke sol i hele helgen. skal bli så deilig. Har ei svigermor som order mat og steller så skal bli godt

Skrevet

Jeg har også fremdeles litt vondt og er oppblåst. Jeg kjøpte meg Biola i går og fikk noen tabletter på apoteket; Siloxan. Anbefaler den!! Kjenner at det har hjulpet!! Ante ikke at det kunne være så godt å få prompe!! he he he

Kos deg i Holmestrand micro, der er det nok deilig med det fine været!!

Klemklem

Skrevet

Hei.

Jeg fikk satt inn to egg i går. Eggene hadde doblet seg fra 2 og 4 celler til 4 og 8, fra tinings dag til innsett. Dette var visst veldig bra. Slimhinne på 12mm som også var veldig bra. De satt dem i veggen (er dette vanlig?). Jeg fikk bilde av mine søte små egg..he he.. vekket morsfølelsen i meg. Og fikk se på skjermen den hvite prikken som var eggene inne i livmor. Legen var sikker på at det blir tvillinger. Hjølp..!! Singel med tvillinger blir tøfft. Legen mente "du är en frisk och ung kvinna, så detta klarar du fint" he he...

Kose dere i solen og nyt livet. Husk er lov å være litt egoistisk nå. La folk rundt dere dulle litt med dere: )

Store test dagen 10 juni.Så kjekt at vi kan følge hverandre da. Er ikke så mange som skjønner alt dette som ikke går igjennom dette som vi.

Klem: )

Skrevet

Hei..:) Då kan eg endelig kalle meg ruger eg og:)

Satte inn et egg i dag:) Det var virkelig et gullegg sa de:)

Så får håpe det klamrer seg fast:)

Fikk 2 egg på frys, godt å noe å gå på..:)

Lykke til i rugetiden alle sammen:)

Skrevet

Hvordan er foren uke 22 rugere?

Jeg er nå på rd 3, og er ikke øm etter uttak lenge:-)

Kjenner litt stikk og murringer innimellom, men når jeg tenker eg om har jeg jo gjort det på alle forsøk.

Klem

Skrevet

Strålende!! Lufta jeg har hatt ei god stund har begynt å gi seg så nå er jeg i storform. Har bursdag i dag (hurra) så jeg har storkost meg med gubbe og snuppa jeg har fra før; vært på kafe, badet i sprederen (30 grader i dag!!) og grillet. Deilig!! RD 2 (hvis inn sett er dag 1) og kan ikke FATTE hvor lenge det er til 12 juni *ler*

Skrevet

Gratulerer med dagen Yaddaline!:-)

Det høres ut som om du har hatt en fiiiin dag:-)

Bursdagsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...