micro Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 ja da er jeg kommet hjem igjen fra inntak. hadde fire egg som var befruktet, men tre av de hadde ikke utviklet slik de ønsket. to av de var to-delte og det tredje var seks-delt. den som var seks-delt tydet på at det var noe galt. men mitt fjerde og det beste var firedelt og den var suveren sa legen. så nå ligger den inni meg og svever. om fem dager vil den forhåpentligvis klore seg fast i veggen min. betyr dette at jeg er på ruge dag 1 nå?
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Tror det, gratulerer og lykke til! Nå er det bare å ruge ivei =D Kommer etter i morra forhåpentligvis...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Rugedag 1 er dagen etter innsetting. Lykke til!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Hei.. vil bare få ønske deg masse lykke til som ruger, og kos deg nå og ta vare på deg selv ))
pooa Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer så mye!!! Jeg skal til innsetting i morra...Hadde 8 egg som var brfruktet riktig... Kos deg med rugingen!!!
Attekattenoa Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer som ruger, micro!!! Ta godt vare på deg selv i dagene som kommer, det har du fortjent=) Lykke til med innsett i mårra, pooa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå