bollemie Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 har tenkt litt på Eline. Sindre og Eline. Andre forslag?
prebs Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Sindre og Eline er fint sammen det - to flotte navn! Ellers synes jeg disse passer: Mari Ida Ingrid Ingvild Kristin Maria Solveig Agnes Helle Tja, var noen...
mmognr2 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Leste nettopp om en prinsesse i Portulgal som het Amelie - det synes jeg hadde vært fint til Sindre. Men det har jo tre stavelser og ikke to, så navnene blir jo sånn sett litt forskjellige. Ellers så kan du jo finne et navn som begynner på det samme; Siri Susanne/a Sanna Siren Ellers er jo Elise også fint da...
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Eline passer veldig godt. Andre forslag: Ella Linnea Sanna Synne Otilie Matea Sofia Jenny Leah Selene Selena Iselin Silje Maria Milla Julie Kaja Sara Matilda Noen du liker?
bollemie Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 Liker mange av disse navnene. Linnea er et av de fineste jentenavnene synes jeg, men det kan vi ikke bruke for hun jeg er fadder til heter det. Otilie, Jenny, Leah, Silje og Julie er navn jeg har på lista mi. Bare synd mannen ikke liker noen av dem.
Castho Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Huff høres ut som du har en sånn sambo som er litt sær. De er ikke så lette å velge navn med. Her er noen forslag jeg liker (synes forresten ikke Eline og Sindre klinger perfekt men det er absolutt ikke så værst): Sindre og Anna Sindre og Elise Sindre og Frida Sindre og Hanna Sindre og Hedda Sindre og Hermine Sindre og Ingrid Sindre og Johanne Sindre og Jenny Sindre og Kristine Sindre og Louise Sindre og Line Sindre og Marie Sindre og Maja Sindre og Oda Sindre og Rebecca Sindre og Tuva Sindre og Tiril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå