Gå til innhold

Ordinær UL tråd:)

Anbefalte innlegg

Her skal vi på UL 18. juni, er da 18+3. Blir spennende å se endelig termin, om det er jente eller gutt og om alt er vel der inne. Håper og tror det da, for her kjenner vi liv nesten daglig nå. Men skal uansett bli deilig å komme til jordmor førstkommende tirdag og forhåpentligvis høre hjertelyd:-) Synes tiden går fort jeg da, men det er vel et resultat av at jeg liksom ikke har helt tid til å tenke så mye på at jeg er gravid denne gangen;-)

Lykke til alle sammen, gleder meg til å se oppdateringstråden en gang når vi nærmer oss midten/slutten av juni!

Fortsetter under...

Jeg har fått time først 30. juni, da er jeg 19+3... Er på ferie i ukene før så da ble det så sent.

Vi har allerede sett mageboeren da jeg var 11+5, var ordentlig flott! Så jeg gleder meg masse, håper selvsagt alt er i orden og at UL bare blir kos!

Fikk brev i posten idag at UL timen min er 9juni istedet for 16:):) en uke mindre å vente og faktisk bare en uke til på mandag det:):)ble så glad...løp ut for å fortelle det til samboer, han trodde jeg hadde vunnet i lotto eller noe så fornøyd jeg så ut;)

Annonse

Jeg har fått min ordinære ul flyttet til 30.juni, pga at det ikke ser ut som jeg er mer enn 15-16 uker ennå...Jeg som trodde jeg hadde begynt på min 17.uke i dag! :/

Jaja, jeg har jo fått sett knøttet for tredje gang i dag, så jeg får bare vente tålmodig på en ny termindato 30.juni da :)

Det er jo helt sprøtt at det bor et lite menneske inni kroppen min!

Jeg er 3.gangs, men blir like overrasket hver gang! :D

Det spørs om det ikke blir i desember da, men jeg bare holder meg her inne hos dere ennå hvis det er greit! ;)

Annonse

Jeg skal på UL 27. juni. Da er jeg 18+4 (5?). Synes det er fryktelig lenge til. Det skal bli en lettelse dersom det blir konstatert at alt er i orden. Ingen grunn til å tro noe annet, men men. UL ved forrige svangerskap syntes jeg det var ganske så fælt å vente på ute i gangen-Ville bare at man fort skulle konstatere liv før jeg kunne nyte det. Alle de andre som venta på UL virket så glade og fornøyde, mens jeg var veldig nervøs.

Den gang fikk vi ikke vite kjønnet, og bestemte oss for å vente til fødselen- Da ble det ganske spennende. Nå når jeg har en fra før, vil jeg gjerne vite kjønnet (hvis vi kan).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...