Gå til innhold

Ordinær UL tråd:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende:) da har vi like lang ventetid:) Fikk lille nurk på ul idag og siden jordmor har å kontoret, men det blir ikke det samme som den riktige UL, sjekker jo mye mer da:)Er veldig spent på om at ser bra ut og også om det er jente eller gutt:) 2 jenter fra før...magefølelsen sier jente nr 3 er på vei, men man vet aldri;)

Jeg har allerede vært på to ul pga ekstra oppfølging. :)

En i uke 8 (så nesten ingenting, men så hjertet slo), og en i uke 12, da så vi mye mer :)

Men er veldig spent på ordinær ul, for da får en jo riktig termindato og alt. Pluss man får vite mer om selve barnet, om alt ser fint ut, størrelse, kjønn? hehe, jeg vil vite kjønn da.

Har to gutter, mistet den ene i magen, men sier jeg har to likevel :)

Jeg har kjempefølelse på jente denne gangen, men vi får bare vente å se ;)

Annonse

Jeg fikk ikke time til UL før 24 Juni,da er jeg 20 uker på vei,jaja,får trøste meg med at jeg får sett "mer" da..hehe..!!

Er så spent på hva det blir,begynner ikke med forberedelser før jeg vet hvilket kjønn det er,enn med dere da??

Jeg skal 6 juni:) Er 18 uker da. Har ventet såååå lenge altså!

Vi gleder oss noe helt vilt! Endelig skal vi se at det er noen der inne og ikke bare jeg som har spist litt for mye i det siste...hehe. Jeg har ikke vært på en eneste UL i hele mitt liv så det blir nok stort.

Vi må vel starte en tråd om et par uker slik at vi får en oppdatering på hvordan det har gått på UL hos oss novemberdamer:)

Jeg skal 5 juni og da er jeg også 18 uker...:) Gruer meg nesten litt jeg, men jeg bekymrer meg for alt da, så skal bli godt å se at alt er i orden:)

Gleder meg masse til å se den lille, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil vite kjønnet eller ikke..Samboer vil, og det går jo ikke an at han veit det og ikke jeg..Men så nyskjerrig som jeg er, så klarer jeg vel ikke la hver å ikke vite det:)

Annonse

Jeg har venta på innkalling ettersom jeg er 17 uker i dag. Ringte legen for å høre hvor han hadde henvist meg, men da viste det seg at han hadde glemt det (han som normalt har alt under kontroll!) Så da får jeg vente litt til. Denne gangen vil vi vite kjønnet, så er litt ektra spent.

Skal på ordinær UL 12. juni, der har de 3D og alt mulig. Det blir gøy.

Har vært på UL for ekstra oppfølging, alt var supert i uke 12. Så ut som gutt da, men det er jo litt vel tidlig å si det helt sikkert da, men jeg har virkelig guttefølelse. Har gutt fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...