Gå til innhold

Bare må skrive litt

viny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann nå er jeg her igjen. I dag er jeg 5+1 og kjempeglad samtidig som jeg er livredd for at det skal gå galt. Føler meg for tiden uttygd og spyttet ut press nedover og murringer i underlivet . Heldigvis ingen blødninger eller noe annet skummelt. Er det noen av dere som har det slik så vil jeg gjerne høre fra dere slik at jeg ikke tror det er bare meg som har det slik. Klem fra viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,jeg vil bare si gratulere med den lille spiren. Det blir en spenndene tid fremover. Tror vi alle er redd for at noe skal gå galt. Legen min sa at jo eldre enn blir,mer bekymrer man seg for akkurat det.

Vil bare ønske deg lykke til videre i svangerskapet.

klem

Skrevet

Hei.

Jeg er 4+5 og har det på akkurat samme måte som deg. Jeg har mensmurringer som kommer og går - fra moderat til kraftig murring. Føler til tider ømhet der nede. Jeg blir alltid lettet etter dobesøk der ingen blod vises. Er jo redd for å miste, men samtidig har jeg postiv godfølelse i meg.

Fikk vite av ei venninne av meg som har barn at hun også hadde det på samme måte. Hun sier at det er livmoren som utvider seg. Ble lettet da jeg hørte om det.

I dag stiftet jeg bekjentskap med morgenkvalme. Har bestilt time til akupunktur.

Krysser fingrene for at spirene våre sitter ut svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...