Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Byttet i går over på nutramigen, etter å ha testet ut alle vanlige merkene mme på markedet. Har brukt NAN HA1, og det er det litleknotten har reagert minst på (men allikevel veldig urolig). Kjøpte derfor en boks nutramigen for å prøve ut denne. Han drakk den med en gang, (jeg syntes nå ikke at den smakte så forferdelig selv, heller) 2 flasker i går og 2 i dag, men nå har han skreket i 3 timer (skikkelig kolikk-skriking, slik vi hadde det de første 2 månedene) Kan det være en reaksjon på melka, eller har han bare hard mage/luft i en overgangsperiode? Han er 3 måneder.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Mulig han har en liten reaksjon på nutraen, men han kan jo svelge mye luft under måltidet, får du han til å rape midt i måltidet, det var rådet jeg fikk og det hjalp litt på luftsmerter, jeg hadde også malt i flaskene for at magen ikke skulle bli så hard. Om det er kun kolikk vil det gå over ganske snart, er det melkeallergi så vil ikke smertene gå over.
Stolt mor til verdens vakreste Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Men er ikke poenget med Nutramigen at hvis de har melkeallergi så tåler de den? Jenta mi fikk diare og magevondt av nutramigenen. Tok nesten to uker før hun tålte den ordentlig, men nå går det kjempebra. Gir henne litt malt i den så ikke magen skal stoppe opp..
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2008 Det gikk 5 dager med magevondt, og etter det har det vært himmelsk her hjemme!!! Nå venter jeg bare på at blåresepten skal godkjennes av NAV...
Stolt mor til verdens vakreste Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Så bra. NAV var faktisk veldig effektive på å godkjenne vår resept, så vi henter bare ut så mye vi trenger fra apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå