Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er snart ved testdag på mitt 4. forsøk. Og tanta kom i går...

noen av dere som kan gi meg håp om at det likevel er en sjanse? Har ikke testet selv, men har planer om å ta en BP i morgen... Ettersom de ikke har gått bra tidligere heller er jeg ganske deppa nå...

Har dere noen tanker om hvor mange insemineringer dere går gjennom før dere heller prøver ivf?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lyktes på min 8 forsøk :-D Tålmodigheten kan være god å ha :-)

Skjønner godt at det blir nedtur, men for hver mnd man prøver får man på en måte ny pågangsmot. Så det blir opp og nedturer som prøver.

Snakk med gynokologen din om dette. Lindenberg på Nordica anbefalte IKKE ivf for meg og sa at jeg hadde gode forutsetninger ut i fra blodprøver, gynokologisk undersøkelse til tross for at jeg har en potte tett eggeleder.

Hilsen ei med spire i magen :-)

Skrevet

oi! Det får en si =) Gratulerer så masse med spiren! Den er fortjent!!! Hvor gammel er spiren din no da?

Tålmodighet må en ha ja, men redd jeg begynner å frykte at det "aldri" kommer til å skje meg... du vet, den vanlige nedturen etter TR sin ankomst =)

Annet enn PCO har de ikke funnet noe "galt" med meg, så jeg håper jo i det lengste... Legene har sagt litt forskjellig ang insem vs ivf. De fleste jeg har snakket meg har anbefalt ca 6 stk før jeg går videre... men jeg vet egentlig ikke om jeg orker når jeg har mista trua på at det skal fungere...

Skrevet

unnskyld at jeg bryter tråden litt her, men har ike fått med meg at det har klaffet...gratulerer satser:-)))

Skrevet

Hei,

jeg er av de som har prøvd veldig lenge først med inseminasjon (8 gang) så to IVF uten resultat til nå.

jeg angrer ikke å ha prøvd mange inseminasjoner først det er tross alt mindre kostnadskrevende og mindre styr, slipper alle hormonene m.m. Gikk over til IVF for jeg var usikker i.f.t befruktning av eggene. nå vet jeg at de lar seg befrukte i alle fall på laboratoriet:)

Vet ikke hvordan veien blir videre for meg, skal prøve å få en samtale med Lindeberg til uka.

jeg vil også anbefale deg å snakke med gynekologen og høre hva de anbefaler kanskje, på nordica.

Kjenner meg igjen på det at man gir litt opp, og tror det aldri vil lykkes, og nedturer er noe som hører til dette desverre, men så håper jeg på en kjempe opptur for oss alle når den endelig sitter.

Skrevet

Jeg er kun i uke 5. Jeg kjenner godt til de følelsen du snakker om. Hadde det på samme måte og tenkte det kommer aldri til å lykkes. Så plutselig skjedde det bare. Så nå krysser alt jeg har for at det går bra denne gang :-)

Lykke til uansett hva du velger.

Trøsteklem

Skrevet

Å så trist at det ikke har fungert Liesje! Blir frustrert når en hører folk snakker om at det å bli gravid en er en selvfølge.. det er det absolutt ikke! Det er et mirakel =) Håper virkelig du finner ut av det!!

Slik det er nå tror jeg ikke på at de eggene mine lar seg befrukte... tror derfor jeg kommer til å gå over til ivf så får se om de kan befruktes om ikke anna.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...