Gå til innhold

Napper dere øyenbrynene eller bruker dere en øyebrynskniv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så sår under på huden uansett hva jeg velger :-/ hjelper ikke med krem heller :-(

Skrevet

eg bruker kniv.. klarer ikke nappe, er så vondt.. gjør det om kvelden, så får huden hvile til dagen etterpå. viser sikkert ikke så mye da?

Skrevet

Går i salong og får det vokset:) Alltid pent, men litt vondt under behandlingen. Man må lide for skjønnheten!

Skrevet

Bruker begge dele, må alltid ha litt ekstra tid for hånden når jeg skal nappe!! Vondt er det også!!:)

Skrevet

Jeg napper mesteparten og så går jeg over med en kniv etterpå for og fjerne dun og få det helt rent.

Skrevet

Øyenbrynskniv? Atte HVA for noe..?

*uvitende*

Skrevet

Vokser selv. Tar to sekunder å klippe til voksen, og ett skund å rive av. Napper hvis noe blir igjen, men det gjør det nesten aldri.

Skrevet

Øyenbrynskniv er akkuratt som en liten "barberhøvell", bare tilpasset for å kutte bort deler/hele brynet for di som ikke liker å nappe de.

Selv napper jeg bryna mine eller vokser dem, da tar det lenger tid før de kommer tilbake, bruker en kniven kommer de tilbake etter en dag å to å se å føles ut som noen sjeggstubber.

Skrevet

For de som ikke vil nappe bryna pga at det gjør vondt, vis du smører ibux krem på 15 min før en napper så gjør det ikke så vodt, men vask kremen av med pyrisept før en starter å nappe, ellers kan det lett bli små kviser,dersom huden ikke er "steril" når en napper.

For de som blir røde etter å nappe/vokse så er det flere gode eteriske oljer som en blander i fuktighets -krem, som roer ned huden ganske raskt, fås kjøpt på de fleste hudpleie salonger.

PS. En spesiell god olje er stress-relif-oil eterisk olje i merket dermalogica.

Skrevet

Jeg trenger ikke nappe, har så lyse øyenbryn så de vises ikke,

men har sånn øyenbryn mascara som jeg kaller det, og den smører jeg på slik at det ser ut som om jeg har nappet de :)

Blondt hår, blonde øyenbryn og blonde øyenvipper. hehe

Skrevet

Selv om en har lyse bryn så viser de, dersom en vokser de lyse "duna" på brynet blir det mye finere, å dersom en bruker øyenskygge å highlither blir det mye finere når duna er vekke, å det sitter bedre også.

Skrevet

enkleste er å få vokset dem i salong. Koster nesten ingenting også trenger du bare innom 2 ganger pr mnd ca :-)

Skrevet

En hvaforno???

Der ramla jeg av stolen gitt. Men så har jeg heller ikke uønsket hårvekst i trynet, så har ikke satt meg inn i problematikken.

Skrevet

yæææææækk.. kvalmt!!! Er det behov for hårnapping i trynet så skygger jeg glatt unna de damene:-)

Skrevet

Dr Yppert..

Du er så kjerring aktig at jeg blir helt dårlig..

Må du blande deg opp i alt el ??

*Lurer*

Skrevet

Syntes enkelte anonyme *lurer* litt for mye!!

Skrevet

typisk!! når jeg sier min mening om ugress i trynet!! da klikker jo selvfølgelig de aller fleste som er rammet av denne sykdommen!! Jeg synes det er turn off og hadde tuppa dama mi rett i ræva rett ut hvis jeg oppdaget at det var behov for napping og luking i trynfjøla:.)

Skrevet

Stakkars Dr. Yppert, det blir vel ikke mye på deg da?

Er 95% av alle damer som fikser på brynene....

Skrevet

Haha....det tenker jeg du hadde gjort Yppert...!! Men med tanke på den listen du har over kriterier på damer så burde vel ikke det bli et problem!!

Skrevet

DET er faen ikke NOE synd på han............!!=)

Skrevet

Dr Yppert det var meg som uttalte meg litt lenger opp, sorry but I`m not one of them, har ikke det problemmet med hårvekst i ansiktet, men ordner bryna mine til det bedre ;)

Syns ikke noe om damer som ikke tar være på seg selv... litt jobbing for skjønnheten er jo bra for sjela :)

Så Yppert ikke kom her og vær rapkjeftet for jeg er en av dem som gir deg en midt på det fæle trynet ditt som lukter så usexy ....)

Ps: forskjell på reaksjom, meninger og å klikke..... skal mye til før jeg klikker, men da eksploderer jeg som en atombombe hehehehe.... så bare pass deg !

Skrevet

heyyyy.... det viltvoksende ugresset dere har planta midt i trynet, kan vel ikke jeg noe råd for at er kvalmende:-) Jeg sjekker alltid damene mine om det skurrer i ansiktet, om det er arr etter napping etc eller om de stinker svidd hår etter aggresiv veet-kur eller hårvoks:-) Faen meg ikke rart enkelte land har innført burka:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...