Gå til innhold

Kushies Ultra tøybleier -noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse? Vurderer å kjøpe brukte....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg arvet noen brukte etter en venninne for å prøve tøybleier. Jeg hadde allerede en bestilling inne på noen andre bleier, så det var mest for å se om det fungerte. Jeg har ikke brukt kushies ultra etter at jeg fikk de andre...

De holder godt på både tiss og bæsj, og jeg hadde ingen lekkasjer med dem.

Men, de er litt klumpete og stive. De blir fort slitte og pul-trekket revnet etter en stund (det skal sies at mine var blitt brukt full tid i 6 måneder før jeg fikk dem), så med mindre de er lite brukt ville jeg gått for noe annet.

Formsydde bleier holder seg lengre. Samme gjelder lommebleier er min erfaring.

Jeg har akkurat sendt fra meg noen lommebleier til en svigerinne. Bortsett fra at fargen er noe falmet etter 6 mndrs intens bruk og vask, er de like fine som da de var nye.

Lykke til i jakten :)

Skrevet

Hei!

Takk for svar .-)

Jeg har en følelse av at andre bleier, f eks lommebleier fra fuzzi bunz (?) er litt mykere. Har en liggende hjemme, så kan sammenligne. Fikk kjøpt noen nesten nye Kushies veldig billig, så kan prøve litt før jeg gjør "det store innkjøpet". Liker jeg dem ikke, kan jeg jo selge de igjen uten å tape for mye.Kommer nesten helt sikkert til å gå for tøybleier, om jeg finner noe som jeg synes fungerer. Og "alle" har jo sin favoritt-bleie!

Jeg jakter videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...