Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi,oi fikk en deilig varmeflaske som lindring på klinikken i går etter uttak, såå deilig!

-Så deilig at jeg kommanderte gubben til å kjøpe med en slik fra apoteket da vi alikevel skulle dit å hente ut ruferablettene...

Brukte varmeflaska i går, deiiilig...så i går kveld under kveldsstellet, oppdager jeg DEN vannblemma på magen! OOOiii, jeg har nemlig et blindtarmarr på magen, og hele arret er ei stor vannblemme nå... er rød på store deler av magen også... Vi har visst veldig varmt vann i springen vi...

...så bruk den gjeerne, men jeg tror jeg skal strikke en sokk til den før jeg bruker min igjen...bare et lite tips... =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ikke bra ut. Jeg pleier å ha den over en t-skjorte eller et håndkle i mellom. Jeg merka det ble veldig varmt og tok noe imellom før det ble skade. Så har nesten erfart det samme. :-)

Skrevet

=D ja, *klaske seg i panna*,

-jeg buurde jo ha puttet noe utenpå flaska, men tenkte ikke over det, for den lå utenpå buksa og genser... he,he skal ikke ha i så varmt vann neste gang....

Skrevet

Oi, det var varmt vann!! =)

Har en en sånn bamse med flaske i som er kjøpt på KID. Den er god og tjukk i pelsen så den får en ingen blemmer av.. heldigvis =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...