liesje Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Så nå er løpet kjørt for denne gang også. 2. IVF mislykket, Kjenner jeg er ganske sint på biologien akurat nå, hvorfor kan den ikke samarbeide litt med det store ønske mitt:((( Kjenner meg helt tom og har ikke lyst å gjøre noen ting, bare gråter.
Oh'rly Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Så leit! =( Du får ta deg fri fra alt annet og søke trøst der du kan. Føler med deg Klem fra meg
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Uff så trist...Ta den tiden du trenger for å komme ovenpå igjen
HH72 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Uff a meg, dette var urettferdig etter alt du har vært gjennom. Føler med deg.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Hei, skjønner så godt hvordan du har det. Jeg fikk også negativ test denne helgen og er litt der du er. Og ingen trøst hjelper selvfølgelig, men vi må ikke gi opp, det er nå vi kan gjøre dette og det skal gå til slutt!!!! Klem fra meg
Månestråle75 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Så trist :-( Skjønner godt at du er lei deg..
Chaiemae Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Så utrolig trist dette var å lese. Hadde store forhåpninger for deg og eggene dine. Skjønner godt at du gråter det ville jeg også gjort. Ta godt vare på deg selv i denne vanskelige tiden. Klem fra
ønsker1til Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 uff, ikke godt å høre.. synes synd på deg nå. det føles virkelig urettferdig når det skal bli sånn der!! skjønner deg godt!! prøv å komme deg opp igjen, og hent nytt mot og håp..
liesje Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2008 takk for all oppmuntring. Jeg har det litt bedre nå, vært ute med en vennine og drikket ordentlig kaffe:)) og klaget over livets urettferdighet. Skal prøve å få en samtale med dr. lindenberg på nordica i neste uke om hva jeg skal gjøre videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå