Gå til innhold

Flere som ikke har noe særlig symptomer?

venter7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9 + 2 i dag. Har hele tiden hatt lite symptomer. Kun ømme bryster i starten og noe kvalme (som var så lite at jeg mener jeg muligens innbilte meg det...) Var til ultralyd 7 + 4 og alt så bra ut med den lille. Er allikevel VELDIG bekymret!! Skulle så gjerne kjent på kroppen at jeg var gravid.... Er det flere som har det som meg?

Skal heldigvis til en ny kontroll hos gyn.10.juni. Da får jeg vel litt mer svar om hvordan forholdene er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg hadde det akkurat som deg. Hadde så å si ingen symptomer, kun litt kvalmelignendefølelse på kvelden rundt uke 7-9, som jeg trodde var innbildning uansett. Jeg var sikker på at jeg hadde mistet igjen, men der tok jeg heldigvis feil, fosteret vokste som bare det, er nå 23+1,og har forsatt ingen plager.

Så det går an heldigvis :)

Lykke til!!!

Skrevet

Det høres jo helt toppers ut å ikke ha noen plager :-) Hvertfall når du har sett det bankende hjertet og du heller ikke da hadde særlig symptomer. Ville tatt det helt med ro. Jeg er 6+2 idag og har bare ømme bryster som varierer litt i ømhet. Men jeg skjønner deg godt for jeg synes det er bedre jo ømmere de er :-) Men jeg har jo ikke vært på UL og fått bekreftet liv enda da. Skal neste uke og gruer meg som en hund....

Skrevet

Eg hadde også lite symptomar i starten, og no (14+6) har eg ingen:-)

Eg hadde litt ømme bryst og var litt "småuggen" innimellom, men ikkje kvalme å klage over. Nokre av oss er heldige og slepp unna den verste kvalmen:-)

Skrevet

Godt å høre dere er i bra form, det er ikke noe å bekymre seg for. Nyt det. Intet er som å være uggen og liksom har det bra (for i starten vil man jo ikke si noe).

Kos dere videre

Skrevet

Det er veldig beroligende å høre at det er flere som ikke har opplevd de store forandringene. I min venninnegjeng er den ene "sykere" enn den andre når de går gravide, så jeg har bekymret meg litt over at alt jeg kjenner er små-ømme pupper av og til. Nå skal det sies at jeg bare er 6 + 0, så mye kan vel skje ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...