Gå til innhold

Uke 23, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som skal til København sånn ca i uke 23 engang?

Jeg skal på Nordica for første forsøk på et lillesøsken. Må kanskje reise alene, da det ser ut som eggløsning ikke klaffer med konas mulighet for å bli med. Lute bare på om det er flere ute og reiser da, så føler jeg meg ikke så alene : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Rieser nedover slutten av uke 23 beg. uke 24 om alt går som vanlig.

9. gang nå....men nå er det jo varmere i været så blir litt bedre å tusle rundt i køben...lykke til.

Skrevet

Hei, og takk. Jeg reiser også i slutten av uken/ begynnelsen av uke 24. Det blir vårt første forsøk i denne omgang (har en storkegutt fra før). Er litt pessimistisk med tanke på 1. forsøk, tror liksom det er liten sannsynelighet for at det klaffer, men tenker at vi må jo gjennom 1. forsøk for å komme til 2., 3. eller 9. som klaffer : ) Masse lykke til til deg også.

Skrevet

Vi og regner med å reise nedover i uke 23. Hvis syklusen min er som den har vært de siste 6 mnd. Reiser vi nedover på torsdag. (Reiser en tur til helgen også. Men da drar vi på Tivoli ferie).

Blir vårt første forsøk på Vitanova.

Skrevet

Å, det hørtes koselig ut. Kos dere masse på tivoli og ferie, og lykke til med babyforsøket.

Skrevet

Takk takk. Det blir da ferie med med datter og "tantebarn" Det blir kos.

Det med babyforsøket tar jeg det helt med ro. Har et eget depot med noen posjoner i allerede så nå skal vi bare ned å prøve.

Du får ha lykke til du også. Så får vi håpe at madammen får til å bli med.

Skrevet

Reiser ned i morgen. 4.forsøk på Stork... Jeg reiser også aleina. Kona må jobbe. Men det går nok bra. Jeg håper på masse fint vær :o)

Skrevet

Har vært der i dag. Nettopp kommet hjem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...