Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Synes dere det funket? Jeg missliker sterkt te, så har ventet til den ble halvkald og bøttet nedpå i en stor slurk, men fysj! Dette BØR funke altså! Den jeg har heter BioForm og har bl.a kjerringrokk i seg.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Mildt, reseptbelagt vanndrivende middel.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Te i seg selv er vanndrivende nok for meg...
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Legen ville ikke gi det til meg fordi jeg var for slank!?! Jeg sliter med stive og ømme fingre hver morgen og det er vondt å gå med litt stramme sokker fordi det er vann igjen i kroppen etter sist svangerskap, men dette vises ikke noe særlig på meg og derfor ville ikke legen skrive det ut. Så da må jeg prøve noe annet.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Husker ikke at det het diural, men har bedt om vanndrivende på resept og da altså ikke fått det.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Be om diural. Det er svakt. Fungerer det ikke iløpet av 1dag kan du slutte
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er ganske sikker på at det var diural, nå som du fortalte hva det var ringte nemlig en bjelle på ordet, men han ville ikke gi meg noe i det hele tatt "for du ser da så slank og fin ut, de som er plaget med vann ser man det på". Hva kan man si da liksom?
Gjest Zima *2pp* Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Hvis du har hovne hender eller føtter, eller får merke på leggen av sokker, så har du nok litt vann. Vanndrivende er IKKE slankemiddel. Bare si du skal ha det. Det er ikke slankende, merkelig at legen ikke vet det.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 Ja jeg ble litt satt ut. Greit nok, jeg holder på å gå ned i vekt, men dette ser jeg faktisk ikke på som slanking men å kvitte seg med plagsomme problemer. Nekter å tro det er snakk om så mye mer enn 1-2 kg med vann til overs i kroppen uansett så det har jo nada å si på vekten egentlig. Kanskje jeg skal spørre en annen lege. Takk for hjelp :-)
najs Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 Jeg sliter også med vann men legen mente at jeg kun skulle ta en liten dose med vanndrivende siden det ikke er bra for kroppen. Men det hjelper også å drikke masse vann, høres rart ut men det fungerer.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Ja det vet jeg, men jeg drikker alt masse vann siden det er det eneste jeg liker utenom appelsinjuice (og litt vin av og til), drikker verken kaffe, te, melk, saft, brus eller noe annet, kun masse vann. Når det ikke hjelper må jeg prøve noe annet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå