gravidjente23 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Gravid i 7 uke og det er snart sommerferie. Fullfører nå 2. år førskolelærer ved høyskole. Hva i all verden skal jeg gjøre nå? Tenker det er for tidlig å snakke med skolen nå ang permisjon neste år, tilfelle det ikke blir noe av? Kan man søke seg permisjon når skolen starter opp igjen til høsten..? Eller må jeg ordne det nå..? Føler meg veldig grønn på dette feltet...
tiger82 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg ville ventet til etter sommer og studiestart med å snakke med skolen. Dere har sikkert en del praksis og lignende, derfor er det greit at skolen blir informert allerede fra høsten av i tilfelle det burde bli lagt opp en annen ordning for deg. Permisjon søker du 3 uker før fødselen. Dersom du skal ha permisjon før den tid skal det være av faglige årsaker eller pga sykdom.
linepetrine Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Fortvil ikke, dette kommer til å gå veldig bra GRATULERER!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 oi der fikk jeg svar på det jeg lurte på også. er i akkurat samme situasjon. går førskolelærer i trondheim:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå