Gå til innhold

Det sparker ikke like mye lenger!

Anbefalte innlegg

Jeg er 25+5 på vei

Jeg hatt veldig mye liv i magen, særlig på kvelden når jeg skal legge. Men i går var det mer eller mindre ikke noe liv. Kunne så vidt kjenne at det var noe der en gang. Men vanligvis så er det mange tydlige spark, over gjerne en 30-40min.

Er dette noe jeg burde urolige meg over?

Har kjent litt liv i dag, men heller ikke i dag så mye som jeg pleier.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137861573-det-sparker-ikke-like-mye-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har hatt akkurat den samme bekjymringen de siste dagene. Jeg snakket med jordmoren min i går og hun sa jeg kunne ringe til kvinneklinikken om jeg ønsket en grundigere undersøkelse enn hun kunne gi. Men hun sa også at hun ikke trodde det var noe å uroe seg over, det er ikke alle som kjenner fosteret så godt så tidlig og at han/hun kan ha fått et annet sparkemønster og sparker mer innover feks. Men er man bekjymret så er det bedre å finne ut av det enn å gå å ha det vondt. Eg har slått meg til ro med at alt er fint og jeg kjenner han avogtil. Håper d går bra med deg:)

Jeg har lest et par bøker om barn,svangerskap og fødsel nå, å der står det faktisk at man skal uroe seg litt ekstra ang dette fordi det er bedre å oppdage det tidlig dersom noe er annerledes i sparkene.. det er bedre å ta den ekstra turen til legen eller legevakt helst inne et døgn bare for å være på den sikre siden... har veldig uregelmessig tegn til liv men skulle det minske hadde jeg tatt turen til legevakt..

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...