angelica-s Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Nok en gang kom den hersens tanta ja.......etter 3 forsøk... Vet det fortsatt er "lite"...men det føles noen ganger som om at det aldri kommer til å gå... Må vel få tatt en sånn undersøkelse av egglederne etterhvert...men om de skulle være i orden så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke går...når alt annet tilsynelatende er i sin skjønneste orden... Men, kommer meg vel litt opp igjen om noen dager...og får begynt å se framover igjen...skal ikke gi opp i hvertfall:) Klem:)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Nei og nei så trist - men kom deg avgårde og få undersøkt egglederne jo fortere jo bedre. Det er nok vel investerte penger Godt du står på videre, neste gang skal det gå !! Klem
HH72 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Huff. Bedre lykke neste gang- ser på profilen din at du er jo ung-så du vil helt sikkert få det til etterhvert! Mange som sier at sjansene stiger etter en sånn eggledersjekk-så det er sikkert en god ide. Lykke til!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Hei, det er like skuffende uansett hvor mange ganger du har prøvd. Synes du skulle sjekket egglederne før neste tur, så utelukker du at det er noe galt der, og slipper å lure på det. Ikke gi opp!
ønsker1til Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 søren også!!! det er som sagt like skuffende hver gang, uansett. jeg hadde mitt 3 forsøk på man og må vente. jeg tok en sånn eggleder test bare for å være sikker, selv om ingenting skulle tilsi at de er tette. men det var altså venstre eggleder. heldigvis var det på høyresiden den her gangen så jeg kunne dra. men det føles bedre å vite, så jeg anbefaler en slik test. jeg blir også veldig lei meg om tanta kommer og testen er negativ. men vi gir ikke opp.. lykke til angelica-s
angelica-s Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 Tusen takk alle sammen:) Godt med støttende ord herfra:) Er veldig glad for at denne siden finnes:) Singel og babyplaner: Trist med tett eggleder, men godt det var på den riktige siden denne gangen, håper det er gullegget nå Bare håper at jeg også i det minste har en åpen eggleder:) hvor var det du tok undersøkelsen? var det veldig vondt? Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå