Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do tidlige i kveld og før eg tørket meg minte eg meg sjøl på at eg måtte se på papiret for å holde utkikk etter blod.

Og der var en liten blodklatt. På størrelse med en O her på skjermen.

Om dere skjønte den. Den var ganske liten, og så nesten ut som en skorve. det var altså ikkje noe mer blod en det..

Kjente det gikk kaldt nedover ryggen da eg så det.. Var hos ei venninne, så eg reiste hjem rett etterpå..

Har vært på do kjapt 2 ganger til i kveld for å sjekke, men ikkje noe mer blod.

Eg tok fingeren inn i sjeden for å sjekke om det var noe mer blod der inne, men den kom ut igjen kritthvit med progestan rester.

Så altså ingen tegn til mer blod enda.

Ville det vært mer enn den lille flekken om eg mistet?

Er inne i min 4 uke, så har nettop funnet ut at eg e gravid.

Åhh, disse bekymringene altså.. Grrr..

Noen som har har hatt SA eller opplevd å få noe blod og at det fortsatt gikk bra??

Takker kjempe masse for alle svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det der helt ufarlig ut. Har du vondt?? Jeg har blødd alle gangene jeg har vert gravid. Den ene gangen gikk det bra. Å jeg blødde MYYYYYYYYYYYYYYYE. For å si det sånn så har du ikke mistet nå. Det er først hvis blødningen setter virkelig i gang at man mister, å da er det IKKE til å ta feil av. tro meg, da sjønner man at man har mistet.

Hadde dere feks sex kvelden før dette skjedde?? jeg begynnte allti å blø dagen etterpå, fikk derfor forbud mot dette. uansett må du nok vente å se. men som sagt, foreløbig så høres det ufarlig ut.

Lykek til, tenker på dg

Skrevet

Det sies å være helt normalt med litt blod i den perioden du egentlig forventer mens,men faktisk har blitt gravid.

Tror ikke du har grunn til bekymring pga denne dråpen med blod,som hverken økte i mengde eller var forbundet med smerte.

Lykke til med svangerskapet !

Skrevet

Hei

Det høres ut som om du har hatt en festeblødning. En venninne av meg hadde det på samme tiden som du beskriver, nesten nøyaktig når hun ventet mens/var 4 uker på vei.

Siden du ikke har blødd noe mer eller hatt smerter, virker det som om det kan være en festeblødning og det er veldig positivt egentlig:o)!!

Idag har venninna mi to nydelige tvillingjenter på halvannet år.

Klem

Skrevet

Det er helt vanlig med noe blødning pga Crinonen. Skjønner ikke hvorfor de ikke poengterer det på sykehuset. Så mange som bekymrer seg for det. Den gjør nemlig slimhinnene litt skjøre og lettblødende. Tror du kan slappe helt av.

Skrevet

Heisann.

Har ikkje blødd noe mer, og har slått meg til ro med at det ikkje blir noe mer heller..

Vi satser på festeblødnig eller at eg har rispet meg opp når eg har satt inn progestan eller noe sånt.

Men eg kommer nok til å sjekke papiret hver gang eg er på do ja :-)

Tusen takk for trøstende ord jenter, det hjalp veldig en oppskaket sjel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...