V.I.Bebbi er gravid Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Noen som får noen reaksjoner etter stikking?Når lønner det seg å sette? Starter på spray i morgen også skal jeg på jobb,bør jeg ta den på kvelden da jeg komme hjem eller kan det gå ut over søvnen? Mye rart jeg lurer på...hehe
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hei V.I Bebbi ) Jeg har aldri fått noen reaksjoner etter sprøytene. Det som har vært positivt hos meg er at evt plager i fra sprayen har blitt bedre når jeg har begynt å stikke. Jeg har ofte følt meg trøttere etter å ha begynt på sprøytene, men for meg har det egentlig ikke føltes så negativt å bli kveldstrøtt *ler*. Har prøvd både det å sette sprøytene på morgenen og på kvelden,og kommet frem til at det som funker best for meg er å sette den på kvelden til samme klokkeslett som kveldssprayen.Et klokkeslett mindre å forholde seg til liksom. Lykke til med stikkingen-nå er vi i gang !
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Takk,jeg tok den sammen med sprayen nå på morgenen. Hadde skikkelig vanskelig med å syke meg opp for å stikke,men når jeg endelig fikk gjort det så kjente jeg ikke nålen engang..hehe vittig. Skal sprøyten også tas til samme tidspunkt i døgnet?mente jeg leste det en plass.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Ja sprøyten skal taes til samme tid på døgnet ) Hva slags medisin tar du?Gonal eller puregon? Jeg har 3 sprøyter å forholde meg til denne gangen, klaxane,puregon og menopur.Tar derfor klexane på morgenen,og menopur og puregon på kvelden. Er ofte slik at det er den 1 sprøyta som er den værste ja,når man har kommet over den bøygen klarer man alt )
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tar Gonal f. gikk overraskende bra å sette den i dag.slet veldig når jeg så hvor lang nålen var men kjente ingenting...veldig stolt av meg selv da....hehe Oi tre sprøyter ja...jøss!?Hvorfor så mange?Hva slags type prøverør skal du ha?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skal ha vanlig ivf-har blandingsregime med puregon og menopur + at jeg skal ta klexane (blodfortynnende).
catine Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tar kl. 20 hver dag. Synes det ikke er så gøy å stikke, men man blir vant med det etterhvert. har tatt første sprøyta idag og husker ikke noen andre reaksjoner enn at jeg blir trett og sliten og at tolmodigheten er lav..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå