Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg ser du går på ei blanding av herbalife, og lavkarbo. Eg har nett gått på ketolyse, og har tatt av ein god del på den kuren.No prøver eg å halde meg til lavkarbo, og har igjen ca 3 kilo til den vekta eg har lyst ned på.Tidligere prøvte eg meg på herbalife, tre ganger for dagen,pluss vanlig middag.Men den gangen tok eg poteter til middag. I shakene tok eg litt fettsyrer ,pga at eg trener mykje og. Men sist eg brukte herbalife, tok eg ikkje av,og gjekk ikkje inn i cm. Eg har kjøpt meg nutrilett sin intensiv lavkarbo kur, og lurer på å ta meg ei veke med pulveret,men vanlig middag, men iten poteter ris ol.

Du tar jo godt av, og då passer du på å ta ekstra fett i tillegg? Korleis ser ein vanlig dag ut for deg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137859575-pandabj%C3%B8rn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

for 3 år siden gikk jeg lå lavkarbo diett og gikk ned 12kg på 3mnd og jeg var superfornøyd :)

ja jeg spiser mye fett om dagen for når man ikke spiser så mye karbo så må jeg få i meg proteiner :)

til frokost tar jeg to ryvita knekkebrød med salat tomat agurk og masse majones + et glass eplejuice.. ¨så tar jeg en shake til lunsj, og vanlig middag uten ris/poteter/pasta da spiser jeg isteden salat og rømme til,

til kvelds tar jeg 2 ryvita knakkebrød (samme som til frokost)

hvis jeg har vært å trena vacustep så skal jeg ta en shake 20min etter treningen, denne uka blir det bare 3 ganger med vacustep de neste 3 ukene blir det 4 ganger i uka

jeg teller ikke karbiser for det orker jeg ikke!

husker jeg laget omelett av 2-3 egg og spiste bare det til frokost og lunsj (for 3 år siden )

jeg skal ned 3kg til og det har jeg en mnd på meg til jeg skal gifte meg :)

Hallo

Veldig greitt å få vite kva andre har av dagsmeny.Eg må hanke meg litt meir inn igjen etter eg slutta med ketolyse. Med den var det greitt,for då måtte eg halde meg i ketolyse,litt lettere å ete litt anna innimellom no.Men de siste kiloa hadde og vært greitt å få vekk.Eg tar bailine i tillegg, og det er jammen effektive saker.Skal sei det er mange cm særlig som har forsvunne der!Men det fettet har eg ikkje vært flink nok til etter eg slutta med ketolyse, og det ser eg jo at det passer du på å få med i kosten.Kor mykje tar du av sånn ca i veka no på menyen ovenfor?Og den shaken etter trening den snakka de om var viktig når eg gjekk på herbalife. Men det var så rart at eg ikkje tok av med den sist? Men kan det ha vært potetene til middag? Tok shaker uteom.Kanskje eg fekk for lite fett i meg då, sjølv om eg hadde jo oppi shakene.Eg veit ikkje eg.Ja omelett levte eg på stort sett til frukosten på ketolyse.Eg har sakna den gode metthets følelsen som eg hadde på ketolyse,men samtidig så er det godt å sleppe legg krampen som eg fekk etter trening trass i magnesium tbl. Eg tar fortsatt de tbl,og no har eg jo aldri gangsperr lenger!

hei igjen

jeg vet ikke hvor mange kg det har blitt før til fredag for da har jeg holdt på 1 uke :) kan heller gi deg beskjed til fredag hvor mye det har blitt..

merker nå at jeg har "strammet" i magen etter den vacustepen :)

det var nok potetens skyld at du ikke gikk ned sist du gikk på herbalife, men litt rart også at du ikke gikk ned noe? du spiste vel ikke poteter hver dag??

hva slags tabl tar du??

må avslutte når elste ligger i senga å griner, men vi snakkes igjen

Hallo

Ja fint det.Jo den gangen åt eg poteter kvar dag.Var litt snodig ja at eg ikkje gjekk noko ned på det den gangen.Ja magen har blitt mykje strammere av bailine og.På ketolyse tok eg de som Dr Torkil anbefalte div vit og mineral.Elles så tok eg ein boks med 30 days her for nokre veker sidan, det såg ut som at de virka og i tillegg på vekta.

Me snakkes!! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...