Gå til innhold

Ny her !

enogtoogtreogfire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i går, tidlig, og fikk se to små som vinket til meg. Så istden for nummer tre, blir det tre og fire på oss. Nå som det største sjokket har lagt seg gleder vi oss kjempe masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen inn her til oss:)

en fin gjeng her inne, og mange gode tips og få:)

Jeg venter 2 jenter og er i uke 28!

Skrevet

Gratulerer så mye! Vi venter også nr. 3 og 4... puh... Var jo ikke akkurat tenkt å få så mange barn - men vi må jo være takknemlige! :) Jaja.. jeg skal trolig ta ks neste uke - så jeg får rapportere litt hvordan livet som 4 barns familie blir utover sommeren.. *hehe*

Lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Gratulere med to små i magen!Her hos oss også ble nr 3 til nr 3 og 4.Flott med tvillinger,vi storkoser oss.Våre to gutter er snart 8 mnd,tiden fyker!Det som er litt travelt er å ta seg av storebrødrene på 3,5 og 5 år,føler ikke tiden strekker til..og blir en del dårlig samvittighet.men ellers går det helt supert med 4 barn!Lykke til framover,håper du får et flott svangerskap!

Skrevet

Gratulere og velkommen hit. Trivelig forum dette, ble min redning når jeg fant ut at jeg skulle ha tvillinger. Slet litt tungt den første tida.

Venter nr 2 og 3, har en sønn på 3 år fra før. Nå gleder vi alle oss masse, spesielt junior. Er i min 28 uke

Skrevet

Gratulerer og Velkommen i gjengen! :)

Skrevet

Gratulerer med stor familie! :-)

Skrevet

Gratulerer med tvillinger i magen, og velkommen inn til oss.

Her er det hyggelig å være. Mange flotte damer å dele tanker, erfaringer, bekymringer og gleder med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...