Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hvilken styrke hadde dere? Blei det helt bra? Hvor mye kostet det?
Fire småtroll Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg var nærsynt, ca 2, pluss skeive hornhinner.. Synet ble helt perfekt, selv om nattesynet nok har blitt noe dårligere. 5-6 år siden jeg gjorde det og da kostet det ca 10.000,- pr øye. Jeg er superfornøyd, har ikke angret et sekund, og har ikke problemer med å anbefale det til andre.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 takekr for svar Vurdere det selv har -5,50. Har vurdert det en stund, men synes operasjonen ser helt forferdelig ut, når de kutter i øyet å sånt mener jeg. Hvordan føles det etterpå. Hvor lang tid tok operasjonen?
Ravna Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Ja! Gikk fra -6 og skjeve hornhinner til perfekt syn etter Lasek-behandling. Det føles helt utrolig å se klart i det jeg slår øynene opp om morgenen!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Har ikke gjort det enda, men skal 18.juni - nesten måned!! :) Jeg har -3,50 på begge, samboeren har -1 på begge. Det koster 40 000 til sammen for oss begge, med fly, opphold og oppfølging:) Med de beste apparatene det er å få tek i - ingen skalpell inni bildet - kun laser hele veien:) I Praha! Gleder meg!! Her hjemme hadde det kommet på 80 000 for begge.
Bøggly Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Jeg opererte for 9 år siden med Lasik. Hadde -7 på begge øyne + skjeve hornhinner. Helt perfekt syn den dag i dag. Hadde dårlig nattsyn før operasjonen også, og det er det samme. Betalte (m/forundersøkelse og etterkontroller) 30 500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå