Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 så i avisa, ei som hadde en gutt som hette Hampus. kunne ikke annet enn å le. så for meg en hampvott... vær så snill å si at det bare er det ene tilfelle av det navnet??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Vi var på chartertur på Kypros og bussguiden var ingen ringere enn svensken Hampus;)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 hmm.. ok, men kanskje det er et svensk navn da? da er det ikke like ille liksom! !!!§ de finner jo på så mange rare navn!
C&M&H Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Er et helt vanlig navn i Svrige, så da kommer det vel hit etter hvert!
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Ganske vanlig i Sverige: Kilde scb.se [ Sökord: hampus | Kön: Man ] Det finns 10828 män som har förnamnet Hampus . Av dessa har 9327 namnet Hampus som tilltalsnamn/förstanamn. Kommer nok hit også, kilde ssb.no Du søkte på mannsnavnet: Hampus Det er 26 menn som har Hampus som første fornavn. Det er 6 menn som har Hampus som eneste fornavn.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Hehe.. Vi syntes navnet var så morsomt etter en tur i sverige, at vi endte opp med å kalle den ene gullfisken for dette. Tror jeg hadde ledd meg i hjel hvis noen jeg kjenner (som vet om fisken) hadde kalt gutten sin for det..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Syns det var et søtt navn jeg. Men ville aldri brukt det selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå