Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får du opp når jeg evt. får el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan prøve,når er du født da?

Skrevet

Får opp noe med et 2 tall...

Skrevet

hehe,,,ja, det kan jo være når som helst det da...trur du i mai eller juni?

for du trur ikke jeg er gravid nå?

Skrevet

Nei tror ikke du er gravid.Mulig det er 2 juni altså.

Men du kan du se på meg litt.Skal bruke bunaden min i helgen som kommer,men kan ikke finne vesken som tilhører den...ser du den?

min samboer er permitert,blir han ringt opp før ferien ang jobb eller ikke?

Lurer på noe annet og men det er litt mer privat så kan eller sende deg en pm sener på de spm.

jeg er født 28.04.82

han 10.01.81

Skrevet

Okey, da blir det spennende..skal ta en el test da..

nei, trur ikke din samboer blir ringt opp før ferien. men er usikker på den vesken..fikk opp en svart pose her. hmm..ser ut som den blir pakka sammen i posen og putta i bagasjen i bilen, eller så tenker jeg på kleskapet jeg da..hmm...

Ja, bare send pm :):)

Skrevet

topp håper ikke han blir ringt opp eller..han får veldig bra ved og være permitert og kan eller jobbe i vårt hus og få betaling for det hehe.Har drevet og pakket og kjørt det bort på lagring til huset vårt er ferdig.Så det ble nok med i bagen dit altås.Tenkte på det selv også.

Skal sende deg en pm nå.

Skrevet

Kan du nesten si med hånden på hjerte at du trur jeg blir gravid nå i sommer? Hvilket kjønn blir det da trur du??

Og vil det da gå bra med graviditeten?

Klarer du å se noe om noen plager jeg evt. vil få og hvordan jeg oppdager at jeg er gravid?

Vi tenker litt på å flytte..få litt mer privatliv siden de vi leier av bor over oss..ser du når evt. det blir?

samboeren min er vikar i en jobb nå, får han fast jobb der trur du??

Kjempe fint om du vil svare på alt dette altså :):)

Ble kanskje litt mange..hehe..blir så ivirig vettu ;);)

Skrevet

Tør ikke og se at du blir det sommer.Men innen sept så gjør jeg det.Får opp gutt på deg.Kommer til og gå bra.Litt plager med kvalme,ryggen og mulig bekken.Men ikke noe alvorlig.Får ikke opp noe spesielt du vil oppdage at du er gravid.Virker som du blir litt sjokkert på at du er gravid når du finner ut det.Kommer som at du ikke tror det selv.Og finner det ut når mensen ikke kommer.

Virker som du har glemt at du prøvde på og bli gravid og vips så er du det.

Får opp at dere flytter etter sommeren faktsik.Kommer over noe som dere ikke kan la gå fra dere.Fast jobb på din kjære ser jeg ikke noe om.Men han kommer nok til og være vikar en god stund.

Skrevet

Okey, høres igrunn ut en bra måte å bli gravid på :) hehe..slippe å tenke på det hele tiden..hehe..jeg prøver å ikke tenke på det..bare la det som skjer..men jeg har sånn rar mens nå..det kommer litt og litt hele tiden..ikke noe klumper, bare lyst fint blod...hmm...

hva trur du det er? merkelig...aldri hatt det sånn før...håper jeg ikke har vært gravid og det har gått galt på noen måte..men har ikke smerter :)

høres ut som fremtiden vil bringe lykke :):) det er bra!! En gutt ja, fint..hehe..sånn som jeg ønsker ;) hehe... så gjerne en jente, for da har jenta ei storebror ...hihi...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...