Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det har vært mye motbakke, noen som vil spå min fremtid? Det kunne være godt å få noen ledetråder i livet.

110476

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det du lurer på da?generellt?

Skrevet

Kjære Aurora,

takk for at du svarer. Jeg har hatt store problemer i henhold til et hus jeg skal overta som 5 generasjon. Vil hus drømmen gå i oppfyllelse og vil jeg klare å drivet huset videre med næringsvirksomhet og bolig?

Jeg har vært igennom et stort svik i kjærligheten med faren til min datter. Har mistet noe tro på kjærlighet og fremtid. Ønsker meg et barn til. Hvordan ser fremtiden ut med barn og kjærlighet?

Økonomi og jobb?

Tusen tusen takk

Skrevet

Du vil nok klare og drive huset videre.Det vil kreve mye tid og engeri fra deg og ikke minst hjelp fra nære venner eller familie.Det vil ta lang tid før du endelig føler at du kan slippe taket litt men det blir.Du må bare tenke lyst og posetivt når de mørke tidene og stunde kommer.Det vil gå bra.

Du kommer nok til og finne kjærligheten igjen,men ikke får om et par år tror jeg..mulig i 2010.Du får kontakt med denne mannen igjenom jobben og dere kommer nok til og få et barn.En gutt i 2012.Kommer til og gå veldig fort.Men det er nok ment at det skal bli dere to.Du må bare stole på han.Du får nok litt problemer med om du kan stole på han eller ikke men det kan du.

Skrevet

Hei,

Tusen takk, spennende. Det er mye jobb rundt dette store huset og jeg jobber allerede hardt for at drømmen skal gå i oppfyllelse.

Ser du noe ang økonomi?

Får jeg et godt liv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...