Silje *trebarnsmamma* Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Haha, da blir du jaggu fort drita ;-)
Bomchicka Wah Wah Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Haha, nå måtte jeg le. Så faktisk på postmann pat i dag, og han er ikke spesielt flink med manuelt gir. Jeg trenger forøvrig forslag til drikkeleker, jeg også
snartmammapåny Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 ja mr.Pat burde få seg bil med automatgir;) men på en annen side, hadde ikke blitt mye drikking da...
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 jeg har aldri i mitt liv vært så full... he he... postmann pat er lisom ikke det samme lenger... kan du skjønne hvorfor?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Telle-lek! En begynner og så følger alle i tur og orden 1 2 3 4 5 6 7. Hver gang en kommer til 7 eller et tall med 7 i seg, eller kan deles på 7 (14, 17, 21 osv) så skal den som skal si 7 i stedet si PLING eller noe annet ord dere velger. Da skal tellerunden snu. Dvs at den som sitter til høyre for den som sier 6 ikke skal si 7, men PLING og den som sa 6 skal deretter si 8 osv. Når noen bommer, glemmer å si PLING eller glemmer at det snur så skal en shotte e.l. Den som er litt dårlig i hoderegning blir gjerne den fulleste her...
Jenny-penny Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Denne er en hit HVER gang! Alle gjestene har med seg en liten pakke (Noe billig, gjerne litt morsom). Alle pakkene legges på bordet og man spiller første runde i feks 20 minutter: og man slår terning etter tur, får man 6 kan man velge seg en pakke (ikke pakke opp enda) får man 5 4 3 2 1 drikker man. Når alle pakkene er tatt kan man- hvis man får 6 før tiden er ute "ta" pakke fra hvem man vil. Altså èn ka ende opp med alle pakkene. Når tiden er ute, åpnes alle pakkene og ny rnde starter. Runde 2, nå blir det gøy for nå vet man hva det spilles om: (tid ca 30 min) 6 kan man stjele en pakke fra en annen, hvem man vil. 5 kan man bytte pakker mellom 2 andre-eller bytte en man har selv. 4 3 2 og 1 drikker man! Dette er faktisk vanvittig gøyu og vinner innstinktet kvepper til.
Ravna Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 "Jeg har aldri" Deltaker 1 sier f eks: "Jeg har aldri...hoppet i fallskjerm" De av de andre deltakerene som har hoppet i fallskjerm, tar en shot. Så er det deltaker nr 2 sin tur, osv. Etter noen shots pleier det å dreie inn på mer personlige ting enn fallskjermhopp. Broren til venninnen min blir nok aldri den samme etter at han så søsteren shote etter at noen sa "Jeg har aldri hatt sex i sengen til foreldrene mine"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå