Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig så skulle jeg starte på sprøytene sist tirsdag(en uke siden), men jeg fikk ikke blødning så starten ble utsatt 1 uke- og jeg skulle da begynne ikveld. Men blødningen jeg fikk i helgen var sååå liten at de lurer på om det ikke er tilstrekkelig (at ikke livmorslimhinnen er tynn nok) , så nå må jeg på UL imorgen så de får se på meg. Og nå er jeg bare så redd for at forsøket blir enda mer utsatt...., og hva de eventuelt skal gjøre med at jeg nesten ikke har blødd...(?) Jeg kan jo ikke gå på spray i "all evighet" (begynte 2. mai)

Noen som har vært borti noe lignende?? (det skal jo sies at jeg ikke har regelmessig mens og at jeg pleier å blø lite- meen ikke såå lite som denne gangen..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..

Opplevde akkurat det samme som deg..

Blødde nøyaktig en halv dag, hehe.

Og så var det ikkje noe mer liksom..

Så eg måtte på hurtig UL samme dag som eg skulle sette sprøytene for å sjekke av livmor smlimhinnen var tynn nok.

Og den var kjempe tynn, helt perfekt.

Så ikkje mist håpet, sprayen kan klusse veldig opp i systemet, og da er det ikkje alle som får den etterlengtede mensen som vi går å venter på (ironisk nok)

Lykke til på UL da :-)

Skrevet

har vært på UL idag. Der fant de en vanncyste som var grunnen til den lille blødningen istedet for mens. Tok en blodprøve for å sjekke mengden progesteron, og håper jeg får svar på den kl. 14 idag. Dersom den var bra kunne jeg stikke ikveld, men vis ikke så må jeg vente enda en uke:(

håper håper håper håper håper håper håper håper håper håper............

ellers så var ikke livmorslimhinnen så aller verst (heldigvis!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...