Gå til innhold

Hvorfor er så mange anonyme?

Anbefalte innlegg

Det er utrolig mange innlegg her inne med anonym-signatur. Jeg skjønner det hvis man skriver noe man ikke vil stå frem med, men når man stiller uskyldige spørsmål som: når kan man se kjønnet osv. ser jeg ikke poenget. Hva er dealen?? Kanskje dumt å henge seg opp i, men jeg synes det er rart.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137857189-hvorfor-er-s%C3%A5-mange-anonyme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det ofte av gammal vane. Alt man skriver er med på å danne et bilde av personen/nicket.

Kanskje jeg ønsker å skrive på nett uten at noen egentig skal kjenne meg.. Kanskje jeg ønsker å velge hva noen skal vite om meg, men likevel svare på uskyldige spørsmål anonymt ;) hvem vet, jeg gjør det konsekvent uten noen bevist god grunn..

Når man har mulighet til å være anonym, så hvorfor ikke? Syns det er teit å henge seg opp i. Jeg kan kun svare for meg selv, men har vært anonym, fordi jeg kjenner flere på småtroll 0-1 år. Jeg for min del har ikke lyst til å annonsere graviditeten til noen enda. Ikke sikkert de er her, men hvorfor ta sjansen. Andre ganger føler jeg rett og slett bare for å være anonym, så det så.

Annonse

Tankefull85: Jeg mener når man stiller spørsmål som er helt generelle og ikke er noe man ikke bør være redd for å spørre om, ikke når man kommer med EGNE meninger. Her drar du tydeligvis inn det jeg kommenterte på den reisetråden. Jeg misforsto u-land og utlandet og da har innlegget ditt litt annen mening...

jeg har kjentfolk her jeg bor som skal ha samme mnd som jeg. så da er det vel all grunn til å tro at de er her inne de også.

så hvis det er noe jeg svarer på som disse personene kan kjenne meg igjen på så svarer jeg anonymt. rett og slett fordi jeg ønsker ikke at de skal vite alt om meg.

så ingenting personlig, er bare forsiktig ovenfor sladder på en liten plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...